Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пінчук Є. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-23T10:57:02Z | |
dc.date.available | 2018-04-23T10:57:02Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1253 | |
dc.description | Пінчук Є. А. Генезис поняття і сутності модернізації освіти / Є. А. Пінчук // Вісник Київського нац. ун-ту ім. Т. Шевченка – 2009. – № 91– 93. – С. 29– 35. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті аналізуються наступні основні проблеми. Само поняття модернізаціϊ, що сформувалося в певних історичних і соціокультурних умовах, наповнилося новим, відповідним цим умовам змістом і несло інший сенс. Тому, виводити суть поняття необхідно з орієнтацією на те місце в культурі і соціальній реальності, яке досліджується як даність. I необхідно, щоб термін і поняття не суперечили один одному і не сприяли множенню суті | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | модернізація | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | результат | uk_UA |
dc.subject | компоненти модернаційного процесу | uk_UA |
dc.title | Генезис поняття і сутності модернізації освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |