dc.contributor.author |
Пінчук Є. А. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-23T10:57:02Z |
|
dc.date.available |
2018-04-23T10:57:02Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1253 |
|
dc.description |
Пінчук Є. А. Генезис поняття і сутності модернізації освіти / Є. А. Пінчук
// Вісник Київського нац. ун-ту ім. Т. Шевченка – 2009. – № 91– 93. – С. 29– 35. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті аналізуються наступні основні проблеми. Само поняття модернізаціϊ, що сформувалося в певних історичних і соціокультурних умовах, наповнилося новим, відповідним цим умовам змістом і несло інший сенс. Тому, виводити суть поняття необхідно з орієнтацією на те місце в культурі і соціальній реальності, яке досліджується як даність. I необхідно, щоб термін і поняття не суперечили один одному і не сприяли множенню суті |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.subject |
модернізація |
uk_UA |
dc.subject |
філософія освіти |
uk_UA |
dc.subject |
результат |
uk_UA |
dc.subject |
компоненти модернаційного процесу |
uk_UA |
dc.title |
Генезис поняття і сутності модернізації освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |