Концептуальні основи та тенденції розвитку безперервної освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пінчук Є. А.
dc.date.accessioned 2018-04-20T13:04:13Z
dc.date.available 2018-04-20T13:04:13Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1231
dc.description Пінчук Є. А. Концептуальні основи та тенденції розвитку безперервної освіти / Є. А. Пінчук // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2011. - № 1. - С. 71-77. uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснюється розгляд феномена безперервної освіти як одного з основних орієнтирів сучасного розвитку системи освіти, його ґенези, структури та основних форм прояву. Показується, що безперервна освіта передбачає заміну лінійного підходу до освіти нелінійним та багатовимірним. Доводиться, що завдяки впровадженню настанов безперервної освіти відбувається гуманізація освітнього та суспільного процесу в цілом. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. uk_UA
dc.subject безперервна освіта uk_UA
dc.subject освіта впродовж усього життя uk_UA
dc.subject гуманізація освітнього процесу uk_UA
dc.title Концептуальні основи та тенденції розвитку безперервної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись