Вивчення складових особистості тренера як фактор запобігання конфліктів в педагогічному процесі спортивної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воронова В. І.
dc.contributor.author Шутова С. Є.
dc.date.accessioned 2018-04-05T07:58:52Z
dc.date.available 2018-04-05T07:58:52Z
dc.date.issued 1997
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1076
dc.description Воронова, В. І. Вивчення складових особистості тренера як фактор запобігання конфліктів в педагогічному процесі спортивної діяльності / В. І. Воронова, С. Є. Шутова // Конфлікти в педагогічних системах : зб. доповідей наук.-практ. конференції, 20-21 травня 1997р. / АПН України. – Вінниця, 1997. – С. 65-67. uk_UA
dc.description.abstract В даному дослідженні було визначено найбільш важливі компоненти особистості спортсмена і тренера з точки зору їх значення в конструктивному управлінні виникаючими конфліктами при підготовці спортсменів у процесі тренувань і змагань. В результаті анкетування були виділені основні групи компонентів, які займають з точки зору спортсменів найперші місця в особистості тренера: гностичний, емоційний і поведінковий, та психологічні риси спортсменів-баскетболістів, що визначають їх особистий статус в команді. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject психологія спорту uk_UA
dc.subject конфліктна ситуація uk_UA
dc.subject особистість тренера uk_UA
dc.subject висококваліфіковані спортсмени uk_UA
dc.subject баскетбол uk_UA
dc.subject спортивна команда uk_UA
dc.title Вивчення складових особистості тренера як фактор запобігання конфліктів в педагогічному процесі спортивної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу