КРЕАТИВНИЙ ПРОСТІР Журнал засновано 2020 року. Журнал є електронним науковим виданням. Міжнародний стандартний номер періодичного видання ISSN 2710-1177 (online) Журнал індексується за показниками h-індекс (Google Scholar), i10-індекс (Google Scholar). Наукові статті розміщуються в базі даних інформаційного ресурсу «Наукова періодика України», в пошуковій системі наукових публікацій «Google Scholar», на сайті засновника www.newroute.org.ua. Засновник та видавець журналу: «Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня «Новий курс» (рік заснування – 1989). Свідоцтво про внесення суб’єкта видавничої справи до державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції ДК№6392 від 07.09.2018. Видавець зареєстрований у глобальному реєстрі видавців Global Register of Publishers. Контакти: +380970440309, creatspace2020@gmail.com, info@newroute.org.ua Вул. Манізера, 3, м. Харків, 61002, Україна. Публікація у журналі вважається науковою працею, яка опублікована у вітчизняному електронному науковому періодичному виданні та підтверджує апробацію наукових досліджень автора. Журнал не входить до переліку фахових видань України. Журнал є мультидисциплінарним науковим виданням. Автори несуть відповідальність за зміст (авторство та самостійність досліджень), точність та достовірність викладеного матеріалу. Редакція може не поділяти точку зору авторів. Статті публікуються в рамках проведення міжнародної науково-практичної конференції «Креативна трансформація та модернізація сучасного суспільства», 24 грудня 2021 р., м. Харків, Україна. Розміщення статті автора у журналі є підтвердженням участі автора у конференції. Редакційна колегія: Кучин Павло Захарович, заслужений артист України, СГ НТМ «Новий курс» (головний редактор) Акіншина Ірина Миколаївна, кандидат філологічних наук, доцент, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка Гончаренко Тетяна Ігорівна, СГ НТМ «Новий курс» (відповідальний секретар) Дубовик Наталія Анатоліївна, кандидат політичних наук, доцент, Державний університет телекомунікацій Єрошенко Олена Віталіївна, кандидат мистецтвознавства, доцент, Харківська державна академія культури Калініна Ольга Сергіївна, кандидат культурології, Харківська гуманітарно-педагогічна академія Карпинський Борис Андрійович, доктор економічних наук, професор, Львівський національний університет імені Івана Франка Кислюк Любов Вікторівна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент, Луганський національний аграрний університет Косуля Ірина Юріївна, кандидат соціологічних наук, доцент Кучин Сергій Павлович, доктор економічних наук, професор, Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського Сафонова Наталія Анатоліївна, кандидат філологічних наук, доцент, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара Столярчук Ольга Святославівна, кандидат філософських наук, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Сторож Олена Василівна, кандидат психолічних наук, доцент, Рівненський державний гуманітарний університет Рассомахіна Ольга Андріївна, кандидат юридичних наук, доцент, Європейський університет Тополевський Віктор Юрійович, кандидат педагогічних наук, доцент, Харківська державна академія культури Федоренко Микола Олександрович, кандидат філософських наук, доцент, Національна музична академія України імені П. І. Чайковського Харченко Артем Вікторович, кандидат історичних наук, доцент, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» Шевчук Інна Володимирівна, кандидат наук з державного управління, Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова УДК 009:3(082) К79 Креативний простір: електрон. наук. журн. – № 6. – Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2021. – 96 с. © СГ НТМ «Новий курс», 2021 © Автори, 2021 К Р Е А Т И В Н И Й П Р О С Т І Р ● 2 0 2 1 ● № 6 2 ЗМІСТ Стор. Розділ перший Педагогіка, соціологія, філософія, психологія, соціальні комунікації Станичнов Олег Олегович ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ, ЙОГО МЕТОДИ, СТРУКТУРА ТА ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ ХУДОЖНЬОМУ ЗАКЛАДІ ... 5 Тарасюк Лариса Сергіївна «ФІЛОСОФІЯ ЖИТТЯ» ЯК ФЕНОМЕН ГУМАНІЗМУ ... 8 Кузьменко Анастасія Олексіївна ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ КУЛЬТУРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ: ДОСВІД РОМАНСЬКИХ КРАЇН ЄС ... 11 Калинчук Наталія Вікторівна КОГНІТИВНО-ПОВЕДІНКОВА ТЕРАПІЯ ПРИ ДЕПРЕСІЇ ... 14 Зубович Владимир Александрович, Каркин Юрий Владимирович, Чиж Людмила Викторовна ФАНТОМНО-МОДУЛЬНЫЙ КОМПЛЕКС КАК ЭЛЕМЕНТ ПОДГОТОВКИ ОБУЧАЮЩИХСЯ К ЛИКВИДАЦИИ ЧРЕЗВЫЧАЙНЫХ СИТУАЦИЙ ... 16 Палкуш Віталія Петрівна МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ США ... 18 Чэнь Чунься СРАВНЕНИЕ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ В КИТАЕ И УКРАИНЕ – ОТНОШЕНИЯ МЕЖДУ ПРЕПОДАВАТЕЛЕМ И СТУДЕНТОМ ... 21 Янковська Світлана Вікторівна РОЛЬ ПРАКТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ... 23 Мазур Наталія Віталіївна ІПОТЕРАПІЯ ЯК ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНИЙ ТА ФІЗІОТЕРАПЕВТИЧНИЙ МЕТОД ЛІКУВАННЯ ХВОРИХ ... 26 Дегтерьова Вікторія Анатоліївна ЗНАЧЕННЯ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В РЕТРОСПЕКТИВІ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ ... 27 Старикова Галина Геньевна НЕЯВНАЯ КОГНИТИВНАЯ СИСТЕМА: К ПОСТАНОВКЕ ПРОБЛЕМЫ ... 29 Ядловська Ольга Степанівна ҐЕНДЕРНІ ІНІЦІАТИВИ В ЛАНЦІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ... 32 Артюхова Олена Валеріївна ВЗАЄМОДІЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ З РОДИНАМИ ВИХОВАНЦІВ З ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОГО РОЗВИТКУ ... 34 Беспалова Наталія Володимирівна, Яковлева Тетяна Іванівна КРИТЕРІЇ РОЗРОБКИ РОБОЧОЇ ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ДІЛОВА ІНОЗЕМНА МОВА» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ... 37 Галушкина Анастасия Дмитриевна СОВРЕМЕННЫЕ МЕТОДЫ ПРЕПОДАВАНИЯ ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ … 38 Розуваєва Анастасія Вікторівна ҐЕНДЕРНА ПОЛІТИКА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ … 40 Розділ другий Мистецтвознавство, культурологія, філологія, історія Пілецкі Віктар Аляксандравіч АДУКАЦЫЙНА-ВЫХАВАЎЧЫ ПРАЦЭС ЯК СПОСАБ ПЕРАДАЧЫ ГРАМАДСКАГА ДОСВЕДУ НОВЫМ ПАКАЛЕННЯМ (У КАНТЭКСЦЕ ГІСТОРЫІ ВКЛ) ... 43 Демченко Володимир Миколайович МОВНО-НАЦІОНАЛЬНА СФЕРА УКРАЇНИ: ДЕРЖАВНИЦЬКІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ... 45 К Р Е А Т И В Н И Й П Р О С Т І Р ● 2 0 2 1 ● № 6 3 Авсюк Ирина Викторовна О НЕКОТОРХ ЧЕРТАХ ИНДИВИДУАЛЬНОГО КОМПОЗИТОРСКОГО СТИЛЯ В ВОКАЛЬНЫХ ПРОИЗВЕДЕНИЯХ ОЛЕГА ХОДОСКО ... 47 Савченко Олеся Валеріївна, Гонюк Олександра Валеріївна НАЦІОНАЛЬНА ІДЕЯ ЯК ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ЧИННИК ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ ОСИПА МАКОВЕЯ ... 50 Петрачкова Инна Михайловна ПРАГМАТИКА ИМЕН СОБСТВЕННЫХ В ПРОИЗВОДСТВЕННЫХ ДРАМАХ А. И. ЕЛЬМАНА ... 53 Полякова Юліана Юріївна ХАРКІВСЬКИЙ ПЕРІОД ЖИТТЯ ТА ТВОРЧОСТІ СПІВАЧКИ МАРІЇ СОКІЛ ... 57 Розділ третій Спорт, фізична культура, рекреація, туризм Ластовкін Владислав Анатолійович, Счастливець Віктор Іванович АНАЛІЗ НАЙБІЛЬШ ЧАСТОГО ЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ ЗАТРИМАННЯ В РОБОТІ СПІВРОБІТНИКІВ ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ... 59 Чоботько Маргарита Анатоліївна, Чоботько Ігор Ігорович СПОРТИВНЕ ЖИТТЯ В ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ COVID-19 ... 60 Кроншталь Галина Степанівна, Бенцак Любов Іванівна, Бітківська Лідія Іванівна ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ ДРЕВНЬОЇ ГРЕЦІЇ ЯК ЗРАЗОК АНТИЧНОЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА УНІКАЛЬНИЙ ФЕНОМЕН СВІТОВОЇ КУЛЬТУРИ ... 61 Фастовець Оксана Олексіївна ТЕНДЕНЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ТА ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ КАНАЛІВ ЗБУТУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ... 63 Рядова Ліліана Олегівна, Маракушин Андрій Ігорович, Кузьменко Артем Віталійович АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ДИНАМІЧНОЇ РІВНОВАГИ У СЛАБОЗОРИХ УЧНІВ 5-7 КЛАСІВ ... 65 Молчанова Ірина Володимирівна МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ У КОНТЕКСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ НА ЗАСАДАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ... 66 Цигановська Наталія Василівна, Гончар В‟ячеслав Володимирович, Батулін Дмитро Станіславович ДОСЛІДЖЕННЯ ПОКАЗНИКІВ СПРИТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І-ІІ КУРСІВ АКАДЕМІЇ ... 68 Тозик Ольга Валерьевна ПРИМЕНЕНИЕ ВОРКАУТА НА СЕКЦИОННЫХ ЗАНЯТИЯХ УЧАЩИХСЯ 10-11 КЛАСОВ ... 69 Розділ четвертий Економіка, юриспруденція, політика, публічне адміністрування Соловей Діана Віталіївна ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНІ ПРОБЛЕМИ УТИЛІЗАЦІЇ СМІТТЯ В УКРАЇНІ ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ НА ОСНОВІ ДОСВІДУ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН ... 72 Лижова Єлизавета Миколаївна УДОСКОНАЛЕННЯ УМОВ РОЗВИТКУ ОРГАНІЧНОГО АРОВИРОБНИЦТВА ... 74 Орлов Олексій Геннадійович ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ СВІТОВИХ ШКІЛ МЕНЕДЖМЕНТУ В КОНТЕКСТІ СТАНОВЛЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ ... 75 Бреус Світлана Василівна, Пономаренко Ігор Віталійович ОСНОВНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ... 78 Колеснікова Анастасія Андріївна, Речун Оксана Юріївна ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТА ОСОБЛИВОСТІ МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ ТОВАРІВ ПРИ ПЕРЕМІЩЕННІ ЧЕРЕЗ КОРДОН УКРАЇНИ ... 79 Семів Сергій Романович, Пільганчук Марина Сергіївна, Хомишин Андріяна Богданівна ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ДІЯЛЬНОСТІ КООПЕРАТИВІВ У СФЕРІ ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ ... 82 Игнатова Елена Анатольевна, Горностай Людмила Чеславовна ИСКУССТВЕННЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ И УПРАВЛЕНИЕ ЧЕЛОВЕВЕСКИМИ РЕСУРСАМИ ... 84 К Р Е А Т И В Н И Й П Р О С Т І Р ● 2 0 2 1 ● № 6 4 Горностай Людмила Чеславовна, Игнатова Елена Анатольевна ЭКОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ В ПРОИЗВОДСТВЕ ... 87 Богатирьова Галина Андріївна, Труфкін Анатолій Дем‟янович, Попова Юлія Сергіївна ОСОБЛИВОСТІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕМОЦІЙ І ПЕРЕЖИВАНЬ В ДИЗАЙНІ ПРОДУКТУ ... 89 Благой Віталій Валерійович, Блага Вікторія Вікторівна, Кулімякіна Дар„я Юріївна СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМИ, ФІНАНСОВИМИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИМИ ПОТОКАМИ В СФЕРІ ТОРГІВЛІ ... 91 Blahoi Vitalii, Blaha Viktoriia, Tatarenko Anastasiia MODERN METHODS OF PERSONNEL MANAGEMENT OF THE ENTERPRISE ... 93 К Р Е А Т И В Н И Й П Р О С Т І Р ● 2 0 2 1 ● № 6 63 У часи Древньої Греції на спортивну арену виходить, активно про себе заявляючи, людська особистість, що шукає та знаходить виходи з найскладніших лабіринтів національної культури, які потім рецензуються та відбираються соціумом, стаючи загальнокультурними алгоритмами, за якими будується нова картина світу. Питання полягає лише в питомій вазі цього конструкту в давньогрецькій культурі. Самий же феномен індивідуальності змагань носить «тотальний» загальнокультурний характер, маючи при цьому свою специфіку для кожного періоду Древньої Греції. Щодо античного спортивного змагання, то воно являє собою особливий, унікальний феномен світової культури. Воно виниклов добу розпаду міфологічного типу свідомості і став квінтесенцією культурних надбань Стародавнього світу, а разом із тим – механізмом моделювання культури нової Європи, що виникла на базі першої з європейських культур – культури Древньої Греції. Висновок. Отже витоки спортивних культурних алгоритмів XX ст., загальнокультурних парадигм, зокрема політичних, соціальних, побутових знаходяться в культурі античності. Тому чим більше ми осягаємо свою культуру, тим адекватніше здатні зрозуміти спортивну культуру Еллади, від якої ми успадкували не лише видатні культурні здобутки, а й невирішені проблеми, згубні спортивні стереотипи тощо, так би мовити, генетичні недоліки. В цьому сенсі вивчення античності завжди актуальне і в науковому, і в культурологічному, і в практичному аспектах; тим більш, що з самого початку наукового вивчення культури (тобто з XVII – XVIII ст.) до античності ставились як до неперевершеного зразка, проте саме спортивна традиція була призабута в усіх культурних пошуках – від естетичних до політичних. Стремління до прекрасного лежить в самій суті людської природи. Адже спорт – це не тільки шоу, не тільки один із способів покращення власного здоров’я, це насамперед усім єднання усіх людей під егідою дружби і миру. І тому як і в глибокій древності, так і в сучасності людина прагне віднайти той особливий зв’язок між гармонією і розумом. Джерела 1. Антична міфологія. Енциклопедія. ред. Королев Д.О. – Спб. –2004 2. Кун Н. А. Легенди і міфи Стародавньої Греції / Н. А. Кун. – Спб, – 2001. 3. Павсаній. Опис Еллади. – М. – 2002. 4. Нариси по історії фізичної культури. Під ред. Е. Н. Петрова. – М. – 1938. Фастовець Оксана Олексіївна Кандидат педагогічних наук, доцент Національний університет фізичного виховання і спорту України ТЕНДЕНЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ТА ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ КАНАЛІВ ЗБУТУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ Стаття присвячена розгляду перспективних видів туристичних пропозицій сучасного туристичного ринку України. Проаналізовано основні тренди туристичного ринку. Досліджено новітні канали збуту туристичних послуг. Ключові слова: туристичний тренд, канал збуту, туристична послуга Важливим напрямом трансформації та модернізації сфери туризму на сучасному етапі розвитку (постковід) стали інновації у створенні нового туристичного продукту в першу чергу на внутрішньому ринку, адаптованого до кризових умов з погляду безпечного проведення подорожей та надання супровідних послуг. Серед перспективних видів туристичної пропозиції на сучасному етапі можна визначити не тільки рекреаційний, пізнавальний (унікальні історико-архітектурні ансамблі центрів, палацово-паркові комплекси Волині, Львівщини, Чернігівщини та Закарпаття, залишки старовинних міст, фортеці Буковини та Поділля, численні скіфські кургани та пам’ятки трипільської культури). Активно розвивається екологічний туризм в унікальних українських національних парках та заповідниках. Збільшився попит на спеціалізовані види туризму такі як гастрономічний (мережа «Доріг вина і смаку»), фестивальний, індустріальний (Криворіжжя, Донбас, Чорнобильська зона, промислові об’єкти Сходу України) та інші. На стику індустріального та рекреаційного туризму прокладені тури до соляних шахт Соледару, Артемівського донецького промислового об’єднання «Артемсіль», закарпатського Солотвино. Великі перспективи розвитку має зелений та сільський туризм, який поки що стабільно розвивається в західних регіонах України (Закарпатська, Івано-Франківська, Чернівецька, Львівська області). Проте великий потенціал для розвитку цих видів туризму мають також південь та центр країни. В Карпатах створено кілька трас для сноубордингу, а гірські річки Карпат, пороги Південного Бугу пропонують можливості, рафтінгу, На жаль центри екстремального туризму, як дайвінг і дельтапланеризм, К Р Е А Т И В Н И Й П Р О С Т І Р ● 2 0 2 1 ● № 6 64 на часі стали недоступними із-за анексії Криму. Можна згадати також такі перспективні види туризму на регіональній основі, як паломницький та ностальгічний. Цей перелік можна продовжувати з огляду на те, що різні регіони і центри України мають свої унікальні ресурси. Проблема створення і просування місцевих видів туристичних продуктів є перманентною і вимагає свого вивчення та практичного втілення. Активізувалися процеси «цифровізація» сфери туризму. Повільне проникнення цифрових технологій в повсякденне життя працівників сфери туризму та туристів було прискорено пандемією. Темпи життя та час прийняття рішень скоротився, а час набув великої цінності. Туристи стали більш вибагливим. Споживча поведінка зазнала докорінних змін. Якщо раніше вирішальним фактором була ціна, то зараз, зручність, надійність та сервіс займають провідні позиції у рейтингу пріоритетів туристів. Технологічні рішення стають більш простими, швидкими, доступними для користувачів. Проте істотно складнішими в частині створення та підтримки для сфери туризму. Враховуючи складність технічних рішень та скорочення життєвого циклу продукту майбутнє туризму за логікою екосистеми. Старі моделі втрачають ефективність. На сучасному етапі доцільно виділити два компоненти – турпродукт та його доставка. Цифрові технології допомагають з доставкою, проте неможливо без інноваційного конкурентоспроможного туристичного продукту прориву не відбудуться. Зросла кількість безготівкових транзакцій, активно впроваджуються автоматизовані системи. Активно використовують чат-боти в управління готелями, аеропортами, сайтами бронювання в діяльності туристичних агентств. Подальший розвиток сфери туризму України повинен враховувати тренди туризму: можливість комбінувати місцевостей в межах однієї країни (відвідати гірську або сільську місцевість та морське узбережжя); короткотермінові подорожі, в умовах недостатньої кількості вільного часу та обмеженого бюджету туристи намагаються здійснювати короткі 2-3 денні поїздки, проте подорожують частіше, кілька разів на рік замість одного тривалого відпочинку [1] Зазначимо, що виник новий термін цього феномену – citybreak. Він являє собою формат відпочинку – короткі канікули,які проходять в іншому місті. Найпопулярнішими дестинаціями для такого відпочинку в 2021 виступали міста Одеса та Львів (в порівнянні з 2020 р. чисельність відвідувачів в 2021 р. зросла в 6 разів). Дедалі зростатиме популярність інших міст серед внутрішніх туристів. Також набуло популярності розміщення у незвичному житлі: в юрті, на фермі, у будинку на дереві тощо. Також фахівці відмічають зростання популярності лікувального туризму. Найпопулярнішими курортними дестинаціями є: Трускавець, Моршин, Східниця, Поляна, Шаян. До основних каналів традиційного та перспективного продажу туристичного продукту туроператора відносяться: власні агентства, незалежні агентства, електроний продаж, використання мережевого бізнесу. По-перше це власні агентства є формою збутової діяльності туроператора і представлені власними бюро продажів, агентствами в різних містах та за кордоном. По-друге, незалежні агентства, які у збутовій діяльності туроператора виступають як контрагентські організації, та є посередниками під час реалізації продукту. По-третє, розвивається електронний продаж турів з використанням комп’ютерної мережі, який використовують туристичні фірми завдяки активній «цифровізації». Перспективною формою продажу турів також є використання мережі турагенства або субагентської мережі незалежних агентів, які виступають уповноваженими агентствами оператора і мають у своїй назві і логотипі операторський бренд. Участь туристичних фірм у зазначених союзах мережевого бізнесу дозволяє зменшити витрати на управлінський апарат, рекламну діяльність, просування торгової марки, тому що ці витрати покладені на всіх членів мережі. Деякі мережі агентств надають перевагу організованій і контрольований з «координаційного центру» системі закупівлі туристичного продукту. Це дозволяє мережі виступати на ринку в якості потужного оптового покупця та отримувати від туристичних операторів вигідні ціни та більш лояльні умови співробітництва. Джерела 1. Тренди в туризмі – 2020 [Електроний ресурс]. – Режим доступу: vitiana.com / trendy-v-turizme-2020. К Р Е А Т И В Н И Й П Р О С Т І Р ● 2 0 2 1 ● № 6 Наукове видання КРЕАТИВНИЙ ПРОСТІР Науковий журнал Електронне видання № 6 Видання українською, російською, білоруською та англійською мовами Відповідальний секретар – Гончаренко Т. І. Видавець СГ НТМ «Новий курс» Вул. Манізера, 3, м. Харків, 61002, Україна Тел. 097-044-03-09, E-mail: nr1989@ukr.net Підписано до друку 25.12.2021. Формат 60х90 1/8 Гарнітура «Times New Roman». Друк. арк. – 11,1. Свідоцтво про внесення суб’єкта видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції ДК №6392 від 07.09.2018