dc.contributor.author |
Круцевич Т. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Марченко О. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-03T07:53:44Z |
|
dc.date.available |
2018-04-03T07:53:44Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/995 |
|
dc.description |
Круцевич, Т. Ю. Гендерні особливості самоопису фізичного розвитку школярів / Т. Ю. Круцевич, О. Ю. Марченко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2015. – № 12. – С. 51-57. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Встановлено, що самооцінка фізичного розвитку школярів носить завищений характер. Вона складає у середньому 80–85% від максимального показника. Виявлено, що самоопис фізичного розвитку школярів має вікові та гендерні особливості. Виявлено, що за всіма показниками самооцінка фізичного розвитку вище у спортсменів. Для розвитку індивідуальних здібностей і задатків юнаків
та дівчат, подоланню статево-рольових стереотипів необхідно знання про
статеві та гендерні особливості розвитку школярів. Також про їх вплив
на самооцінку та на формування фізичних якостей. Показана можливість коригування навчальної програми з фізичного виховання та напрямки впровадження її у навчальний процес. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне виховання школярів |
uk_UA |
dc.subject |
гендерні особливості |
uk_UA |
dc.subject |
фізичний розвиток |
uk_UA |
dc.title |
Гендерні особливості самоопису фізичного розвитку школярів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |