Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бабушко Світлана Ростиславівна | |
dc.date.accessioned | 2018-03-28T08:30:20Z | |
dc.date.available | 2018-03-28T08:30:20Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/823 | |
dc.description | Бабущко С. Р. Проблема взаємодії учителя та дорослого учня у внутрішньофірмовому навчанні / С. Р. Бабушко // Вісник Черкаського університету. – Черкаси: ЧНУ, 2014. – № 1 (294). – С. 15-21. – Серія «Педагогічні науки». | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність індивідуальних стилів навчання та доведено, що їх знання та використання учителями і самими учнями, є фактором їх успішної взаємодії в умовах навчального процесу в організації їх працевлаштування. На основі аналізу зарубіжних джерел систематизовано та представлено детальні характеристики індивідуальних стилів навчання тих, хто працює і навчається. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Черкаси: ЧНУ | uk_UA |
dc.subject | освіта дорослих | uk_UA |
dc.subject | учитель | uk_UA |
dc.subject | суб‘єкт-суб‘єктні відносини | uk_UA |
dc.subject | індивідуальні стилі навчання | uk_UA |
dc.title | Проблема взаємодії учителя та дорослого учня у внутрішньофірмовому навчанні | uk_UA |
dc.title.alternative | Cooperation of a Teacher and an Adult Student within Organizational Training | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |