Короткий опис(реферат):
У статті висвітлюються результати аналізу тлумачень двох ключових термінів професійного розвитку фахівців «компетенції» та «компетентності», що зустрічаються у вітчизняній та зарубіжній науково-педагогічній літературі. Систематизовано наявні зарубіжні підходи до їх трактувань у три групи: американський, британський, західноєвропейський. З‘ясовано, що вітчизняні науковці переважно вживають ці терміни із західноєвропейських позицій, як інтегральні багатопланові утворення. Простежено ймовірні причини відсутності єдності у їх трактуванні, окреслено перспективи подальших досліджень.
Бібліографічний опис:
Бабушко С. Р. Неоднозначності у трактуванні ключових термінів професійного розвитку фахівців / С. Р. Бабушко // Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : зб. наук. статей / за ред. В. Г. Кремень, М. Ф. Дмитриченко, Н. Г. Ничкало ; уклад.: М. В. Артюшина, В. П. Тименко та ін. – К.: НТУ, 2015. – С. 35-41.