dc.contributor.author |
Бабушко Світлана Ростиславівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-28T08:15:18Z |
|
dc.date.available |
2018-03-28T08:15:18Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/815 |
|
dc.description |
Бабушко С. Р. Неоднозначності у трактуванні ключових термінів професійного розвитку фахівців / С. Р. Бабушко // Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : зб. наук. статей / за ред. В. Г. Кремень, М. Ф. Дмитриченко, Н. Г. Ничкало ; уклад.: М. В. Артюшина, В. П. Тименко та ін. – К.: НТУ, 2015. – С. 35-41. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлюються результати аналізу тлумачень двох ключових термінів професійного розвитку фахівців «компетенції» та «компетентності», що зустрічаються у вітчизняній та зарубіжній науково-педагогічній літературі. Систематизовано наявні зарубіжні підходи до їх трактувань у три групи: американський, британський, західноєвропейський. З‘ясовано, що вітчизняні науковці переважно вживають ці терміни із західноєвропейських позицій, як інтегральні багатопланові утворення. Простежено ймовірні причини відсутності єдності у їх трактуванні, окреслено перспективи подальших досліджень. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів |
uk_UA |
dc.subject |
фахівці |
uk_UA |
dc.subject |
професійний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
компетенції |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
термінологія |
uk_UA |
dc.title |
Неоднозначності у трактуванні ключових термінів професійного розвитку фахівців |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |