Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бабушко С. Р. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-24T19:17:31Z | |
dc.date.available | 2018-03-24T19:17:31Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 2308-6386 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/781 | |
dc.description | Бабушко С. Р. Self-Learning Organization в освіті дорослих: в пошуках адекватного україномовного терміну / С. Р. Бабушко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. праць / [редкол. Л.Б.Лук‘янова (голова) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2015. – Вип. 2 (11). – С. 21-28. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті наголошено на необхідності використання у наукових дослідженнях чіткого термінологічного апарату, особливо іншомовних термінів. Для уникнення термінологічної неоднозначності доцільно знаходити адекватні відповідники. У статті представлено результати словникового аналізу англійських термінів «learning» та «self-learning organization», що широко вирисовуються зарубіжними науковцями в освіті дорослих; проаналізовано семантику структурних компонентів зазначених концептів та обґрунтовано доцільність карбування за словотворчими правилами української мови нових термінів; відтворено логіку створення українських еквівалентів «учіннєва» та «самоучіннєва організація», які максимально повно відповідають змісту англійських термінів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | uk_UA |
dc.subject | освіта дорослих | uk_UA |
dc.subject | англомовні терміни | uk_UA |
dc.subject | українські відповідники | uk_UA |
dc.subject | «учіннєва» | uk_UA |
dc.subject | «самоучіннєва організація» | uk_UA |
dc.title | Self-Learning Organization в освіті дорослих: в пошуках адекватного україномовного терміну | uk_UA |
dc.title.alternative | Self-Learning Organization in adult education: the search of an adequate ukrainian equivalent | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |