dc.contributor.author |
Бабушко С. Р. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-24T19:17:31Z |
|
dc.date.available |
2018-03-24T19:17:31Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.issn |
2308-6386 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/781 |
|
dc.description |
Бабушко С. Р. Self-Learning Organization в освіті дорослих: в пошуках адекватного україномовного терміну / С. Р. Бабушко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. праць / [редкол. Л.Б.Лук‘янова (голова) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2015. – Вип. 2 (11). – С. 21-28. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті наголошено на необхідності використання у наукових дослідженнях чіткого термінологічного апарату, особливо іншомовних термінів. Для уникнення термінологічної неоднозначності доцільно знаходити адекватні відповідники. У статті представлено результати словникового аналізу англійських термінів «learning» та
«self-learning organization», що широко вирисовуються зарубіжними науковцями в освіті дорослих; проаналізовано семантику структурних компонентів зазначених концептів та обґрунтовано доцільність карбування за словотворчими правилами української мови нових термінів; відтворено логіку створення українських еквівалентів «учіннєва» та «самоучіннєва організація», які максимально повно відповідають змісту англійських термінів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи |
uk_UA |
dc.subject |
освіта дорослих |
uk_UA |
dc.subject |
англомовні терміни |
uk_UA |
dc.subject |
українські відповідники |
uk_UA |
dc.subject |
«учіннєва» |
uk_UA |
dc.subject |
«самоучіннєва організація» |
uk_UA |
dc.title |
Self-Learning Organization в освіті дорослих: в пошуках адекватного україномовного терміну |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Self-Learning Organization in adult education: the search of an adequate ukrainian equivalent |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |