dc.contributor.author |
Єрмолаєв, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-07T12:27:59Z |
|
dc.date.available |
2024-05-07T12:27:59Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.description |
Єрмолаєв, М. В. Брендинг як складова маркетингу спортивної організації : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Максим Володимирович Єрмолаєв. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 72 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи – обґрунтувати технологію розробки та просування бренду спортивної організації.
Завдання: 1. На основі аналізу літературних джерел визначити місце і роль брендингу у маркетинговій діяльності спортивних організацій. 2. Визначити складові компоненти структури та змісту брендингу у спорті. 3. Обґрунтувати технологію створення та стратегію просування бренду Студентського спортивного клубу (ССК) «Олімп». 4. Розробити практичні рекомендації щодо створення бренду для вдосконалення маркетингової діяльності ССК «Олімп». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг спортивної організації |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
ССК «Олімп» |
uk_UA |
dc.title |
Брендинг як складова маркетингу спортивної організації |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5448 |
|