Управління маркетингом спортивних змагань (на прикладі бальних танців)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Нещерет, Д. Ю.
dc.date.accessioned 2024-05-07T12:24:40Z
dc.date.available 2024-05-07T12:24:40Z
dc.date.issued 2024
dc.description Нещерет, Д. Ю. Управління маркетингом спортивних змагань (на прикладі бальних танців) : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Дар’я Юріївна Нещерет. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 71 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження полягає в дослідженні управління маркетингом спортивних змагань на прикладі бальних танців. Відповідно до поставленої мети в роботі будуть вирішуватися такі завдання: – вивчити сутність маркетингу в організації та проведенні спортивних змагань; – дослідити залучення різних спонсорських програм для організації проведення змагань з бальних танців; – розкрити організацію та обрання місця для проведення спортивних змагань з бальних танців; – проаналізувати особливості організації маркетингу спортивних змагань з бальних танців; – обґрунтувати ефективності маркетингу спортивних змагань з бальних танців. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject маркетинг спортивних змагань uk_UA
dc.subject бальні танці uk_UA
dc.subject спортивні змагання uk_UA
dc.subject спонсори uk_UA
dc.title Управління маркетингом спортивних змагань (на прикладі бальних танців) uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5443


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись