dc.contributor.author |
Нещерет, Д. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-07T12:24:40Z |
|
dc.date.available |
2024-05-07T12:24:40Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.description |
Нещерет, Д. Ю. Управління маркетингом спортивних змагань (на прикладі бальних танців) : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Дар’я Юріївна Нещерет. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 71 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає в дослідженні управління маркетингом спортивних змагань на прикладі бальних танців. Відповідно до поставленої мети в роботі будуть вирішуватися такі завдання: – вивчити сутність маркетингу в організації та проведенні спортивних змагань; – дослідити залучення різних спонсорських програм для організації проведення змагань з бальних танців; – розкрити організацію та обрання місця для проведення спортивних змагань з бальних танців; – проаналізувати особливості організації маркетингу спортивних змагань з бальних танців; – обґрунтувати ефективності маркетингу спортивних змагань з бальних танців. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг спортивних змагань |
uk_UA |
dc.subject |
бальні танці |
uk_UA |
dc.subject |
спортивні змагання |
uk_UA |
dc.subject |
спонсори |
uk_UA |
dc.title |
Управління маркетингом спортивних змагань (на прикладі бальних танців) |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5443 |
|