Реалізація цілей сталого розвитку в дослідженні дефиніції інклюзивності в дискурсах освіти та фізичної культури і спорту

Show simple item record

dc.contributor.author Маринич Вікторія
dc.contributor.author Когут Ірина
dc.date.accessioned 2022-11-18T13:07:28Z
dc.date.available 2022-11-18T13:07:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 1992-7908
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3921
dc.description Маринич В. Л. Реалізація цілей сталого розвитку в дослідженні дефиніції інклюзивності в дискурсах освіти та фізичної культури і спорту / В. Л. Маринич, І. О. Когут // Теорія і методика фізичного виховання. – 2022. – №1. – С. 87–96. uk_UA
dc.description.abstract Конвенція ООН про права людей з інвалідністю покладає на держави зобов’язання щодо забезпечення прав дітей згідно зі світовими стандартами освіти. ЮНЕСКО в 2015 р. переглянуло Міжнародну хартію фізичного виховання, фізичної активності та спорту, якою утверджується доступ до фізичного виховання, рухової активності і спорту особам з інвалідністю. У світі визнається глобальним каталізатором миру і сталого розвитку для всіх (2020), що уможливлює на міжнародному, національному та місцевому рівнях розвивати у суспільствах культуру здорового способу життя, в тому числі осіб з інвалідністю. Саме тому важливим є співвіднести реалізацію цілей сталого розвитку в дискурсах освіти та фізичної культури і спорту, дослідити дефініцію «інклюзивність», значення і зміст, а також її трансформацію останніми десятиріччями. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Теорія і методика фізичного виховання і спорту uk_UA
dc.relation.ispartofseries 1;
dc.subject особа з інвалідністю uk_UA
dc.subject інклюзивність uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject спорт uk_UA
dc.subject цілі сталого розвитку uk_UA
dc.title Реалізація цілей сталого розвитку в дослідженні дефиніції інклюзивності в дискурсах освіти та фізичної культури і спорту uk_UA
dc.title.alternative Implementation of the sustainable development goals in the study of the definition of inclusiveness in the discourses of education and physical culture and sports uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account