Критерії та рівні сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного спілкування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Галицька М. М.
dc.date.accessioned 2018-02-18T18:44:56Z
dc.date.available 2018-02-18T18:44:56Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.issn 2309-9763
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/367
dc.description Галицька М. М. Критерії та рівні сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного спілкування / М. М. Галицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. – Кам‘янець-Подільський, 2016. – Вип. 21. uk_UA
dc.description.abstract У статті аналізуються поняття «критерій», «рівень», «готовність до іншомовного спілкування». Подано характеристику критеріїв та рівнів сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного. Розглянуто проблему сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного спілкування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Педагогічна освіта: теорія і практика uk_UA
dc.subject критерій uk_UA
dc.subject рівень uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject іншомовне спілкування uk_UA
dc.subject студенти вищих навчальних закладів uk_UA
dc.subject сфера туризму uk_UA
dc.title Критерії та рівні сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного спілкування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу