Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Галицька М. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-18T18:44:56Z | |
dc.date.available | 2018-02-18T18:44:56Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.issn | 2309-9763 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/367 | |
dc.description | Галицька М. М. Критерії та рівні сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного спілкування / М. М. Галицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. – Кам‘янець-Подільський, 2016. – Вип. 21. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті аналізуються поняття «критерій», «рівень», «готовність до іншомовного спілкування». Подано характеристику критеріїв та рівнів сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного. Розглянуто проблему сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного спілкування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Педагогічна освіта: теорія і практика | uk_UA |
dc.subject | критерій | uk_UA |
dc.subject | рівень | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | іншомовне спілкування | uk_UA |
dc.subject | студенти вищих навчальних закладів | uk_UA |
dc.subject | сфера туризму | uk_UA |
dc.title | Критерії та рівні сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного спілкування | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |