dc.contributor.author |
Галицька М. М. |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-18T18:44:56Z |
|
dc.date.available |
2018-02-18T18:44:56Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.issn |
2309-9763 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/367 |
|
dc.description |
Галицька М. М. Критерії та рівні сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного спілкування / М. М. Галицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. – Кам‘янець-Подільський, 2016. – Вип. 21. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті аналізуються поняття «критерій», «рівень», «готовність до іншомовного спілкування». Подано характеристику критеріїв та рівнів сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного. Розглянуто проблему сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного спілкування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Педагогічна освіта: теорія і практика |
uk_UA |
dc.subject |
критерій |
uk_UA |
dc.subject |
рівень |
uk_UA |
dc.subject |
готовність |
uk_UA |
dc.subject |
іншомовне спілкування |
uk_UA |
dc.subject |
студенти вищих навчальних закладів |
uk_UA |
dc.subject |
сфера туризму |
uk_UA |
dc.title |
Критерії та рівні сформованості у майбутніх фахівців сфери туризму готовності до іншомовного спілкування |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |