Гендерні відмінності ставлення школярів до фізкультурно-спортивної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марченко О. Ю.
dc.date.accessioned 2020-01-14T09:20:39Z
dc.date.available 2020-01-14T09:20:39Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2171
dc.description Марченко, О. Ю. Гендерні відмінності ставлення школярів до фізкультурно-спортивної діяльності / О. Ю. Марченко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2013. – № 10. – С. 41-45. uk_UA
dc.description.abstract Розглядається проблема гендерного підходу до сучасного фізичного виховання школярів. Експеримент проводився з учнями 5-11 класів загальноосвітніх шкіл міста Полтави у кількості 419 осіб. До експерименту було залучено студентів І-го курсу (35 дівчат та 16 юнаків). Зазначається, що для нормальної соціалізації особистості важливе значення мають статеві та гендерні ролі. Вони пов’язані з усвідомленням себе представником певної статі із нормами поведінки, характерної для представників цієї статі. Показано напрямки врахування інтересів, мотивів, ціннісних орієнтацій у процесі фізичного виховання. Встановлено, що для залучення школярів до фізкультурноспортивної діяльності необхідне врахування фізіологічних і морфофункціональних особливостей особистості через гендерний підхід у процес шкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту uk_UA
dc.subject гендер uk_UA
dc.subject гендерні відмінності uk_UA
dc.subject фізкультурно-спортивні заняття uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.title Гендерні відмінності ставлення школярів до фізкультурно-спортивної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу