Сучасні технології, які використовуються в процесі фізичного виховання і реабілітації при порушеннях постави і плоскостопості у дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Футорний Сергій
dc.contributor.author Носова Наталія
dc.contributor.author Коломієць Тетяна
dc.date.accessioned 2019-11-09T15:59:43Z
dc.date.available 2019-11-09T15:59:43Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.issn 1991-0177
dc.identifier.issn 1999-818X
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1905
dc.description Футорний Сергій Сучасні технології які використовуються в процесі фізичного виховання і реабілітації при порушеннях постави і плоскостопості у дітей старшого дошкільного віку / Сергій Футорний, Наталія Носова, Тетяна Коломієць // Слобожанський науково-спортивний вісник державна академія фізичної культури. - 2017. - № 5(61). - С.104-109. uk_UA
dc.description.abstract Мета: проаналізувати та узагальнити наукову інформацію з проблеми технологій, які використовуються в процесі фізичного виховання і реабілітації при порушеннях постави і плоскостопості у дітей старшого дошкільного віку, за даними спеціальної науково-методичної літератури. Матеріал і методи: теоретичний аналіз та узагальнення літературних і документальних джерел передбачав використання ряду наступних методів: метод реконструкції, метод аперципіювання, аспективний аналіз, герменевтичний аналіз, проблемний аналіз. Результати: незважаючи на значну кількість наукових досліджень з питань профілактики і корекції порушень постави людини, досягнуті останнім часом результати і їх безперечну цінність для науки і практики, можна констатувати той факт, що запропоновані технології і методи не в повній мірі дозволяють ефективно справлятися з неухильно зростаючою чисельністю дітей старшого дошкільного віку з різними функціональними порушеннями ОРА. Висновки: з кожним роком збільшується кількість дітей старшого дошкільного віку, що мають функціональні порушення постави. Недостатня ефективність оздоровчих заходів при порушеннях постави дітей старшого дошкільного віку багатьма дослідниками пояснюється недостатньою розробленістю технологій оцінки її стану. Отримані дані вказують на необхідність розробки технології вимірювання та аналізу рівня стану біогеометричного профілю постави дітей 5–6 років у фрoнтальній і у сагітальній площинах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Слобожанський науково-спортивний вісник uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 796-053.2:616.7;
dc.relation.ispartofseries doi:10.15391/snsv.2017-5.019;
dc.subject постава uk_UA
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk_UA
dc.subject фізична реабілітація uk_UA
dc.subject фізичне виховання uk_UA
dc.title Сучасні технології, які використовуються в процесі фізичного виховання і реабілітації при порушеннях постави і плоскостопості у дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Modern technologies used in the process of physical education and rehabilitation for violations of posture and flat feet in children of older preschool age uk_UA
dc.title.alternative Современные технологии, которые используются в процессе физического воспитания и реабилитации при нарушениях осанки и плоскостопия у детей старшего дошкольного возраста uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу