Abstract:
У статті проаналізовано використання ІКТ у споживанні туристичного продукту, яке компанія Google назвала "цифровою подорожжю"; розглянуто її 3 етапи: до подорожі; під час подорожі; після подорожі; розкрито особливості використання цифрових технологій на кожному із етапів на конкретних прикладах. Доведено, що етап після подорожі у сучасних умовах набуває все більшої вагомості.
Description:
Бабушко С. Р. Споживання туристичного продукту в умовах цифрових технологій / С. Р. Бабушко, С. І. Попович // Регіональна політика: історія, політико-правові засади, ахітектура, урбаністика: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., (23 листопада 2018 р., м. Київ, КНУБА). – В 2-х ч. – Ч. І. – Київ-Тернопіль: Бескиди, 2018. – С.170-176.