Учитель в сучасному освітньо-комунікативному дискурсі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Попова О. Б.
dc.date.accessioned 2018-05-15T08:16:59Z
dc.date.available 2018-05-15T08:16:59Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1324
dc.description Попова О. Б. Учитель в сучасному освітньо-комунікативному дискурсі / О. Б. Попова // Гілея: наук. вісн. – 2013. – № 72. – С. 754 – 757. uk_UA
dc.description.abstract В статті розглядається проблема виховання нової особистості в умовах модернізаційних сучасних процесів. Підкреслюється необхідність актуалізації ролі учителя в сучасному освітньому процесі з позицій комунікативної філософії, значущість діалогічності процесу життєсвіту дітей, навчання, врахування та збереження учителем своєї творчої педагогічної свободи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Гілея: наук. вісн. uk_UA
dc.subject життєсвіт uk_UA
dc.subject діалогічність uk_UA
dc.subject мовленнєва практика uk_UA
dc.subject звичаєве мислення uk_UA
dc.title Учитель в сучасному освітньо-комунікативному дискурсі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись