Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бабушко С. Р. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-08T08:40:37Z | |
dc.date.available | 2018-05-08T08:40:37Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1310 | |
dc.description | Бабушко С. Р. Освітні системи як засіб формування довершеної особистості фахівців з позицій неперервної професійної освіти / С. Р. Бабушко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди». – К.: Гнозис, 2013. – Вип. 29, додаток 1; Том I : Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – С. 424-433. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання професійного розвитку фахівців як одного із шляхів формування довершеної особистості засобами трьох освітніх систем: формальної, неформальної та інформальної. Проаналізовано терміни та їх трактування в зарубіжних та вітчизняних науково-дослідницьких джерелах з даної проблеми. Виокремлено визначальні критерії, які відрізняють одну освітню систему від іншої. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди» | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | особистісний розвиток | uk_UA |
dc.subject | освітня система | uk_UA |
dc.subject | освіта дорослих | uk_UA |
dc.subject | фахівці | uk_UA |
dc.subject | освіта неперервна | uk_UA |
dc.title | Освітні системи як засіб формування довершеної особистості фахівців з позицій неперервної професійної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational Systems as a Tool of Forming Perfect Personality of Employees in Terms of Continuous Vocational Education and Training | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |