dc.contributor.author |
Бабушко С. Р. |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-08T08:40:37Z |
|
dc.date.available |
2018-05-08T08:40:37Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1310 |
|
dc.description |
Бабушко С. Р. Освітні системи як засіб формування довершеної особистості фахівців з позицій неперервної професійної освіти / С. Р. Бабушко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди». – К.: Гнозис, 2013. – Вип. 29, додаток 1; Том I : Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – С. 424-433. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються питання професійного розвитку фахівців як одного із шляхів формування довершеної особистості засобами трьох освітніх систем: формальної, неформальної та інформальної. Проаналізовано терміни та їх трактування в зарубіжних та вітчизняних науково-дослідницьких джерелах з даної проблеми. Виокремлено визначальні критерії, які відрізняють одну освітню систему від іншої. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди» |
uk_UA |
dc.subject |
професійний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
особистісний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
освітня система |
uk_UA |
dc.subject |
освіта дорослих |
uk_UA |
dc.subject |
фахівці |
uk_UA |
dc.subject |
освіта неперервна |
uk_UA |
dc.title |
Освітні системи як засіб формування довершеної особистості фахівців з позицій неперервної професійної освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Educational Systems as a Tool of Forming Perfect Personality of Employees in Terms of Continuous Vocational Education and Training |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |