Мотивації до фізкультурно-оздоровчих занять у дітей середнього шкільного віку
Вантажиться...
Дата
Автори
Буховець В. О.
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
НУФВСУ
Анотація
Мотивація до фізкультурно-оздоровчих занять у дітей середнього шкільного віку є ключовим чинником у формуванні здорового способу життя та закріпленні позитивних звичок фізичної активності. У цей віковий період, який охоплює 11–14 років, відбувається активний фізичний, психологічний і соціальний розвиток учнів. Формування мотивації до занять фізичною культурою саме в цьому віці має вирішальне значення, оскільки закладає основи для подальшої активної участі в оздоровчій та спортивній діяльності.
Діти середнього шкільного віку вже здатні свідомо оцінювати користь фізичних вправ для свого здоров’я та фізичної форми. Проте для багатьох з них мотиваційні чинники можуть значно варіюватися: одні прагнуть поліпшити свій зовнішній вигляд чи фізичні здібності, інші – бути частиною соціальної групи або досягати успіхів у спортивних змаганнях. У цей час на перший план виходять такі аспекти мотивації, як соціальне визнання, бажання самоствердитися, відчуття змагальності та прагнення до самовдосконалення.
Науковці визначають важливу роль у формуванні мотивації відіграють педагоги та батьки. Учитель фізичної культури має не лише навчати техніки вправ, але й вміло заохочувати учнів до постійної участі у заняттях, розкриваючи перед ними перспективи здорового життя, соціальних переваг і особистісного розвитку. Батьки, своєю чергою, повинні підтримувати інтерес дітей до фізичної активності, забезпечуючи їм необхідні умови для регулярних занять руховою активністтю.
Опис
Буховець В. О. Мотивації до фізкультурно-оздоровчих занять у дітей середнього шкільного віку: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт, освітньою програмою «Фізичне виховання» / Володимир Олександрович Буховець. – Київ: НУФВСУ, 2024. – 66 с.

