Публікація: Міжнародний досвід використання виховного потенціалу олімпізму в освітній діяльності закладів дошкільної освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
Лимаренко Н. П.
Єрмолова В. М.
Назва видання
ISSN видання
Назва тому
Видавець
Збірник тез доповідей учасників Міжнар. наук.-практ. конф.
Анотація
Динаміка сучасного розвитку цивілізації, прогнозування його перспектив наводять на висновки, що освітня система, навчальний заклад, учасники навчально-виховного процесу не повинні відставати від суспільних процесів, тенденцій та сприяти формуванню особистості, яка має бути спрямована на передові інтелектуальні, духовні та соціальні позиції.
Міжнародна хартія фізичного виховання, фізичної активності та спорту, прийнята у 2015 р. (п. 4.2), вказує на те, що «позитивний досвід ігрової діяльності, спортивних ігор і фізичної активності у ранньому віці має стати для всіх пріоритетним напрямом роботи, що дає змогу закласти основу для набуття знань, навичок, поведінкових установок та мотивації, необхідних для продовження занять фізичною культурою і спортом протягом усього життя, і має першорядне значення для повного розкриття закладеного в них потенціалу з метою формування таких цінностей, як справедливість, рівність, чесність, прагнення досконалості, відданість справі, принциповість, здатність працювати в команді, дотримання правил і законів, повага до себе й інших, почуття колективізму та солідарності, а також радість і задоволення» [
Опис
Лимаренко Н. П., Єрмолова В. М. Міжнародний досвід використання виховного потенціалу олімпізму в освітній діяльності закладів дошкільної освіти : збірник тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний ун-т імені академіка Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовтня. 2023 року). С. 61–65.

