Мета кваліфікаційної роботи. Узагальнення та систематизація стратегій досягнення конкурентних переваг фізкультурно-спортивної організації в сфері фізичної культури і спорту та розробка практичних рекомендацій щодо її ...
З пожвавленням розвитку ринкових відносин у національній економіці починається формування ринку конкурентів. Це активізує застосування більш жорстких та дієвих методів і форм, завдяки чому конкуренція стає більш помітною. ...
Ільницька В. А. Використання бізнес-планування для відкриття спортивного центру для дітей з особливими потребами: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою ...
Актуальність теми. Футбол у переліку популярних видів спорту займає провідне місце. Він збирає найбільшу кількість глядачів, активізує значні фінансові потоки, сприяє створенню привабливого іміджу окремих країн.
Україна ...
Актуальність. Важливе місце у діяльності сучасних спортивних організацій посідає підготовка та проведення спортивних змагань. Вона полягає у плануванні та реалізації комплексу заходів та програм, що повязане з пошуком та ...
Мета роботи – визначити організаційні засади маркетингової діяльності у сучасному спорті, охарактеризувати особливості застосування маркетингу спортивними клубами в Україні. Завдання: 1. На основі аналізу спеціальної ...
На сьогоднішній день без існування технологій, присутніх в повсякденному людському житті, менеджерам було б досить складно оптимізувати всі логістичні процеси, безпосередньо логістичні операції та логістичні функції, як ...
Актуальність. В умовах активної інтеграції спортивних організацій України в систему ринку однією з актуальних проблем стає їхнє ресурсне забезпечення. У свою чергу ринкові відносини, які швидко розвиваються, позначаються ...
Актуальність. Зміни, що відбуваються протягом останніх трьох десятиліть в Україні в економічній сфері суспільства, призвели до істотних економічних трансформацій і у сфері фізичної культури та спорту.
Формування ринкової ...
Актуальність теми. В умовах становлення ринкових відносин в сфері виробництва виникає низка проблем, розв’язання яких є складовою частиною уникнення кризових явищ в економіці. Однією з таких проблем є необхідність ефективної ...
Актуальність теми. В умовах комерціалізації економіки спорту, становлення спортивної галузі як окремої економічної категорії і по мірі розвитку суспільства фізична активність і спорт все ширше проникають у всі сфери життя ...
Актуальність теми. Кризова ситуація в Україні, що супроводжується низкою проблем, наявних у сфері оплати праці (низький рівень реальної заробітної плати, невідповідність величини зарплати і результатів праці, низька ...
Поряд із матеріальними, фінансовими, інформаційними та людськими ресурсами, сьогодні найважливішим активом спортивних організацій стають довгострокові взаємини з цільовими аудиторіями, що сприяють створенню сприятливий ...
Мета дослідження. Дослідження особливостей формування маркетингової логістики в фізкультурно-спортивній організації. Завдання дослідження: дослідити сутність та значення маркетингової логістики; провести оцінку ...