Посмотр по названию

Посмотр по названию

Отсортировать по:Порядку:Результатам:

  • Єрмолова Валентина (Фізична культура у рідній школі, 2018)
    Після завершення цього заняття учні мають усвідомити, що фізична культура і спорт є дієвим засобом збереження і зміцнення здоров’я, невід’ємною складовою суспільства, а також розуміти, що сьогодні дуже важливим є позитивний ...
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 2. Фізична культура і спорт - невід'ємна складова суспільства; запровадження П'єром де Кубертеном в програму Олімпійських ігор художніх конкурсів (спорт і мистецтво); призначення спорту й олімпійського руху в сучасному світі.
  • Єрмолова Валентина (Фізичне виховання у рідній школі, 2018)
    Було прийнято резолюцію, в якій фактично відроджувалася ідея припинення всіх військових дій під час Олімпійських ігор. Ця резолюція ООН була підтверджена у 1995 та 1997 рр., коли Організація Об’єднаних Націй закликала ...
  • Єрмолова Валентина (Фізичне виховання у рідній школі, 2018)
    Радість з’являється від усвідомлення особистих досягнень або у процесі творчості, де вона не є самоціллю, характеризується усвідомленням своєї значущості для інших, почуттям довіри й схваленням з боку інших людей, почуттям ...
  • Єрмолова Валентина (Фізичне виховання у рідній школі, 2018)
    Сучасні Олімпійські Ігри відродилися за нових історичних умов, проте засновані на ідеалах Ігор Стародавньої Греції, вони зробили олімпійський спорт феноменом громадського життя всієї світової спільноти, а прогрес людства ...
  • Єрмолова В. М. (Національний олімпійський комітет України, 2016)
    В основу змісту методичного посібника покладено твір П’єра де Кубертена «Ода спорту». Подано практичний матеріал з олімпійської освіти для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 5.Тема уроку - феноменальні фізичні й психічні можливості людини, які розкриваються за допомогою спорту.
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 6. Розглядаються основи чесної гри (Fair Play).
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 7. Спорт приносить радість спілкування, пізнання не тільки спортсменам, а й їхнім друзям та вболівальникам.
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 1. Олімпійські цінності. Уявлення про олімпійські цінності, їх значення у формуванні активного суб'єкта суспільного життя, керування ними не тільки у спорті, а й у повсякденному житті.
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 4. Про поняття справедливості.
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в рідній школі, 2017)
    Урок 3. Канони краси людського тіла в давніх скульптурах.
  • Лях-Породько Олексій (Фізична культура, спорт та здоров'я нації, 2014)
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в сучасній школі, 2012)
    Всеукраїнський науково-практичний семінар ≪Ефективність і результативність інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів≫. Увазі учасників семінару було запропоновано серію майстер-класів за тематикою ...
  • Булатова М. М. (Фізичне виховання у рідній школі, 2018)
    Рішення про створення Олімпійської академії України (ОАУ) було прийняте на другій сесії Генеральної асамблеї Національного олімпійського комітету України, яка відбулася у Києві восени 1991 р. Формувалася ОАУ згідно із ...
  • Бубка С. Н.; Булатова М. М. (Національний олімпійський комітет України, 2017)
    У книзі викладено історію створення і розвитку олімпійськоїо світи в Україні. Представлено концепцію, структуру та дидактичне забезпечення системи олімпійської освіти. Висвітлено активну діяльність ентузіастів олімпійського руху.
  • Булатова М. М.; Єрмолова В. М.; Улан А. М.; Кроль І. М. (НОК України, 2019)
    У навчальному посібнику розкрито особливості підготовки і проведения III зимових Юнацьких Олімпійських Ігор 2020 р. в Лозанні. Посібник знайомить із символами, церемоніями та організацією Ігор; видами спорту, що увійшли ...
  • Banit, O.; Babushko, S.; Baranova, L. (Порівняльна професійна педагогіка : науковий журнал, 2021-11)
    The study highlights three types of international students’ adaptation: academic, social and cultural. The most typical challenges in each adaptation are identified and described. Academic challenges include lack of language ...
  • Babushko, S.; Banit, O.; Baranova, L. (New Approaches in Social and Humanistic Sciences : 7th Central & Eastern European LUMEN International Scientific Conference, 2020-06-25)
    A growing number of students go abroad for studies, particularly to Canada. 21% of all Canadian tertiary students are international. They face a number of transitional difficulties. Thus, the question of their adequate ...
  • Когут Ірина; Кропивницька Тетяна; Гончаренко Євген; Маринич Вікторія; Матвєєв Сергій (Теорія і методика фізичного виховання і спорту, 2018)
    У роботі визначено групи передумов виникнення та розвитку адаптивного спорту. Перша група пов’язана з накопиченням знань про позитивний вплив спорту на організм людей. Друга – обумовлена процесами демократичних перетворень ...