У процесі роботи було узагальнено теоретичні аспекти визначення поняття інноваційного маркетингу, наведено класифікацію маркетингових інновацій в залежності від складових комплексу маркетингу, охарактеризовано основні ...
На сьогодні, фітнес-індустрія стрімко розвивається, про що свідчить зростання кількості фітнес-клубів та центрів, як об'єктів спортивно-оздоровчого призначення, що надають комплекс фітнес послуг. Популярність фітнесу ...
Борисова О. В.; Мичуда Ю. П.(Слобожанський науково-спортивний вісник, 2011)
В рыночных условиях маркетинг становится неотъемлемой частью в управлении теннисными организациями (независимо от форм собственности), что обусловлено их предпринимательской деятельностью (коммерческий маркетинг), ...
Імас Є. В.; Мічуда Ю. П.; Свистунов С. В.(НУФВСУ, 2016)
Викладено рекомендації до методики підготовки та написання курсових, дипломних і магістерських робіт. Окреслено основні етапи роботи - вибір теми дослідження, обґрунтування актуальності, визначення об’єкта і предмета, ...
Бабушко С. Р.; Попович С. І.; Крікун Л. А.(Стратегічні пріоритети в ХХІ столітті : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 2020-01-14)
У статті розглядається відносно нове явище у сфері туризму - цифровий маркетинг. Визначено його головне завдання - просування бренду і збільшення збуту за допомогою різних інноваційних маркетингових інструментів. Проаналізовано ...
Основными направлениями развития спорта в Украине является обеспечение функционирования единой вертикально-интегрированной системы подготовки теннисистов с приоритетом государства в ее регулировании; создание организационных ...
Борисова О. В.(Теорія і методика фізичного виховання і спорту, 2013)
Соціальна важливість професійного спорту, швидкі темпи його розвитку, істотний вплив професійного напрямку на розвиток видів спорту, комерціалізацію та професіоналізацію олімпійських видів спорту обумовлюють неупередженість ...
У статті розглядаються базові критерії та моделі сегментації, що використовуються в практиці туристичних дестинацій, а також переваги та недоліки апріорного й апостеріорного підходів до сегментації ринку туристичних ...
Мета дослідження полягає в розробці інноваційного туристичного маршруту на прикладі садів та парків Київщини з метою підвищення конкурентоспроможності туристичної галузі регіону. Для досягнення цієї мети необхідно виконати ...
Борисова О. В.(Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка, 2013)
Стрімке зростання популярності спорту на міжнародній арені, підвищення політичної значущості виступів спортсменів як фактору національного престижу, професіоналізація та комерціалізація олімпійського спорту обумовлюють ...
Борисова Ольга; Мичуда Юрий(Наука в олимпийском спорте, 2013)
На сегодня возникла необходимость использования опыта профессионального спор-
та для развития олимпийских видов в условиях коммерциализации. Это подтверждается проведенным анализом развития профессионального тенниса в ...
Приймак Марія(Актуальні проблеми фізичної культури і спорту, 2004-05)
В статье рассмотрены актуальные вопросы формирования рынка платных образовательных услуг в высших учебных заведениях физкультурного профиля в Украине. Анализируются результаты социологического исследования, проведенного ...