Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабушко Світлана Ростиславівна
dc.date.accessioned 2018-03-28T08:29:28Z
dc.date.available 2018-03-28T08:29:28Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/822
dc.description Бабущко С. Р. Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні / С. Р. Бабушко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – Ужгород: УНУ, 2014. – № 33. – С. 20-23. – Серія «Педагогіка. Соціальна робота». uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлюються особливості навчальної діяльності учителя дорослих, що утворюють певний стиль викладання. Загальні моделі поведінки учителя у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин із дорослими учнями було систематизовано за критеріями: ролі учителя, спрямування його навчальної діяльності, приклади навчальної діяльності. Представлено найбільш відомі класифікації стилів викладання, які досліджуються в зарубіжному науковому просторі. З‘ясовано їх спільні риси – врахування індивідуальної сутності кожного суб‘єкта навчального процесу (учителя та учня), тісний взаємозв‘язок із стилями навчання учнів, їх відношення до процесу викладання, а не до змісту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Науковий вісник Ужгородського національного університету uk_UA
dc.subject освіта дорослих uk_UA
dc.subject вчитель uk_UA
dc.subject професійна освіта uk_UA
dc.subject суб'єкт-суб'єктні відносини uk_UA
dc.title Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of Adult Teacher's Activity in Creating Proper Learner-Teacher Transactions in Organizational Learning uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу