Self-Learning Organization в освіті дорослих: в пошуках адекватного україномовного терміну

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бабушко С. Р.

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи

Анотація

У статті наголошено на необхідності використання у наукових дослідженнях чіткого термінологічного апарату, особливо іншомовних термінів. Для уникнення термінологічної неоднозначності доцільно знаходити адекватні відповідники. У статті представлено результати словникового аналізу англійських термінів «learning» та «self-learning organization», що широко вирисовуються зарубіжними науковцями в освіті дорослих; проаналізовано семантику структурних компонентів зазначених концептів та обґрунтовано доцільність карбування за словотворчими правилами української мови нових термінів; відтворено логіку створення українських еквівалентів «учіннєва» та «самоучіннєва організація», які максимально повно відповідають змісту англійських термінів.

Опис

Бабушко С. Р. Self-Learning Organization в освіті дорослих: в пошуках адекватного україномовного терміну / С. Р. Бабушко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. праць / [редкол. Л.Б.Лук‘янова (голова) та ін.]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. – Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2015. – Вип. 2 (11). – С. 21-28.

Бібліографічний опис

URI

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced