Структура здоров’язберігальної діяльності фахівця з фізичної культури й спорту в умовах інформатизації освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Денисова Лоліта
dc.contributor.author Бишевець Наталія
dc.contributor.author Хмельницька Ірина
dc.date.accessioned 2018-03-10T12:37:57Z
dc.date.available 2018-03-10T12:37:57Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/628
dc.description Денисова Л. Структура здоров’язберігальної діяльності фахівця з фізичної культури й спорту в умовах інформатизації освіти / Лоліта Денисова, Наталія Бишевець, Ірина Хмельницька // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 21. – С.19-25. uk_UA
dc.description.abstract Одне із завдань вищої школи – навчання майбутніх фахівців фізичної культури застосовувати інноваційні технології в процесі їхньої здоров’язберігальної діяльності. Установлено, що одним із ключових видів діяльності фахівця фізичної культури є здоров’язберігальна, яка в умовах інформатизації освіти має свої особливості. За результатами систематизації даних науково-методичної літератури та власного педагогічного досвіду нами виокремлено 30 видів здоров’язберігальної діяльності сучасного фахівця з фізичної культури. У дослідженні взяло участь 25 експертів, які мають значний теоретичний і практичний досвід у фізичному вихованні школярів та молоді й навчанні майбутніх фахівців із фізичної культури. Застосування факторного аналізу дало нам змогу виділити в структурі здоров’язберігальної діяльності фахівця з фізичної культури в умовах інформатизації освіти три фактори, які пояснюють 76,8 % загальної дисперсії. У головному факторі сконцентрувалися вміння створювати програмні продукти здоров’язберігальної спрямованості та знання методики їх застосування в загальноосвітніх навчальних закладах; другий фактор містив навички застосування поширених комп’ютерних для здоров’язберігальної діяльності, а третій складався з умінь використовувати спеціальні програми для обробки результатів статистичних спостережень за показниками фізичного стану під впливом здоров’язберігальної діяльності. Такі результати доказують потребу розробки спецкурсу «Здоров’язберігальна діяльність фахівця з фізичної культури й спорту в умовах інформатизації освіти» та його впровадження в практику навчання майбутніх фахівців із фізичної культури й спорту. Зазначимо, що зміст спецкурсу потрібно добирати, ураховуючи результати факторного аналізу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject здоров’язбереження uk_UA
dc.subject фахівці uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject структура uk_UA
dc.subject фактор uk_UA
dc.title Структура здоров’язберігальної діяльності фахівця з фізичної культури й спорту в умовах інформатизації освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу