Виховання емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізичної культури засобами фітнесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Якимечко В. І.
dc.date.accessioned 2024-04-08T11:33:10Z
dc.date.available 2024-04-08T11:33:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5300
dc.description Якимечко, В. І. Виховання емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізичної культури засобами фітнесу : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: за спеціальністю 017 Фізична культура і спорт, освітньою програмою «Фітнес та рекреація» / Володимир Ігорович Якимечко. ─ Київ : НУФВСУ, 2023. ─ 54 с. uk_UA
dc.description.abstract З огляду на довільну і вольову регуляцію емоційної сфери людини в теоретичному контексті, емоційні феномени в психології характеризуються фізіологічними (нейрофізіологічними) процесами в організмі. При організації довільних і вольових дій процес визначення цілей і прийняття рішень про вибір дій з точки зору суспільних очікувань стає особливо складним. В основі свідомого емоційного переживання "боротьби мотивації" лежить складна, суперечлива функціональна і фізіологічна динаміка, яка підпорядкована усвідомленню суперечливих напрямків і підготовці можливих дій. При розвитку емоційно-вольової сфери молодших школярів зусилля педагога спрямовані на формування емоційно-вольової сфери дитини, оскільки вона розвивається і полягає в тому, що емоції починають набувати нових смислів, зокрема, формується мотивація до спілкування і взаємодії, саморозвитку, посилюється регуляція поведінки. В результаті у дітей розвивається емоційне і мотиваційне ставлення до себе, однолітків та інших людей. Фізична культура впливає на різні сфери життєдіяльності, покращує якість життя, підвищує задоволеність людини процесом самореалізації і самореалізованості. Поліпшуються показники здоров'я, накопичується енергетичний потенціал, збільшується тривалість життя, створюються передумови для підвищення якості життя. Фізичне навантаження, що отримується під час занять, знижує рівень стресу і підвищує емоційну стійкість. По-друге, в процесі фізичних вправ емоційна стабільність запобігає емоційне вигорання, в результаті чого люди частіше бувають задоволені своїм життям і займають більш активне ставлення до життя. По-третє, гуманістичний потенціал фізичної культури сприяє розвитку суб'єктності людини і реалізує можливість творчої самореалізації, що в майбутньому призведе до гуманізації соціальних процесів. Розглядаючи побудову діагностичної програми емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізкультури, було визначено, що до показників розвитку емоційної сфери відносяться: емпатія; емоційна реакція; емоційна виразність. Оцінка розвитку кожного показника визначалася з використанням критеріїв, співвіднесених з 3-ьома рівнями розвитку емоційної сфери: високим, середнім і низьким. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.subject урок фізичної культури uk_UA
dc.subject фітнес uk_UA
dc.subject емоційно-вольові якості uk_UA
dc.subject психологія uk_UA
dc.title Виховання емоційно-вольових якостей молодших школярів на уроках фізичної культури засобами фітнесу uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись