Становлення танцю модерн: від індивідуальних стилів до шкіл

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перова Ганна
dc.contributor.author Гладка Людмила
dc.date.accessioned 2024-04-01T10:42:08Z
dc.date.available 2024-04-01T10:42:08Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5239
dc.description Перова Г. О. Становлення танцю модерн: від індивідуальних стилів до шкіл / Г. О. Перова, Л. В. Гладка // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: наук. збірник, - 2019. - Вип. 32. - С. 94-99. uk_UA
dc.description.abstract Указано на вихідні положення танцю модерн: опозиційність класичному танцю як втілення ідеї модернізму про розрив із традицією; увага до внутрішнього життя особистості, її психоемоційних станів; природність та свобода зовнішніх пластично-хореографічних проявів; вплив ритмопластичних теорій (провідна роль ритму, переважно внутрішнього). На основі історико-хронологічного та філогенетичного підходів прослідковано основний шлях ґенези та розвитку танцю модерн від індивідуальних виконавських стилів (Л. Фуллер, А. Дункан) через перші спроби створення системи (Т. Шоун, Р. Сен-Деніс) до формування та усталення технік та шкіл (М. Грем, Д. Хамфрі, Ч. Вейдман, Р. Лабан). Пластична мобільність та імпровізаційність танцю модерн зумовлює залежність хореографічної лексики, пластичних нюансів, ритму, настрою від фізичних можливостей, темпераменту, рівня танцювальної підготовки конкретних танцівників. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку uk_UA
dc.subject танець модерн uk_UA
dc.subject виконавські стилі uk_UA
dc.subject техніки танцю модерн uk_UA
dc.subject хореографія uk_UA
dc.title Становлення танцю модерн: від індивідуальних стилів до шкіл uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу