Основні підходи до музичного оформлення уроків хореографічних дисциплін (на основі практичного досвіду концертмейстера)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гладка Л.
dc.date.accessioned 2024-04-01T10:39:20Z
dc.date.available 2024-04-01T10:39:20Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5238
dc.description Гладка Л. В. Основні підходи до музичного оформлення уроків хореографічних дисциплін (на основі практичного досвіду концертмейстера) / Л. В. Гладка // Dance Studies. - 2021. - № 1. - Vol. 4. - С. 66-75. uk_UA
dc.description.abstract Необхідною передумовою плідної творчої співпраці викладача хореографічних дисциплін та концертмейстера, утворення в спільній роботі успішного творчого тандему є знання педагогом-хореографом елементарної теорії музики, відомостей з аналізу музичних форм, італійської музичної термінології, одночасно обізнаність концертмейстера у основах хореографії, французькій термінології, що застосовується у класичному танці, а також термінології інших напрямів хореографічного мистецтва. Досвід концертної діяльності піаніста та досвід щоденної концертмейстерської роботи взаємопов’язані. Підвищення загального рівня майстерності концертмейстерів хореографічних дисциплін закладів вищої освіти, їхнэ творче ставлення до власної діяльності, активна участь концертмейстерів у процесі музичного виховання майбутніх танцівників, балетмейстерів і педагогів є запорукою плідного розвитку хореографічного мистецтва в цілому. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Dance Studies uk_UA
dc.subject хореографічні дисципліни uk_UA
dc.subject концертмейстер хореографічного класу uk_UA
dc.subject музичне оформлення уроку хореографії uk_UA
dc.subject танець uk_UA
dc.title Основні підходи до музичного оформлення уроків хореографічних дисциплін (на основі практичного досвіду концертмейстера) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу