Статистична інформація як ключовий чинник впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маринич Вікторія
dc.contributor.author Когут Ірина
dc.date.accessioned 2024-03-14T07:56:15Z
dc.date.available 2024-03-14T07:56:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.issn 2709-2070
dc.identifier.issn 2709-2089
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5165
dc.description Маринич В. Статистична інформація як ключовий чинник впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти / В. Маринич, І. Когут // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - № 2. - С. 94-99. uk_UA
dc.description.abstract Інклюзивність є керівним принципом Порядку денного сталого розвитку на період до 2030 р., який включає зобов’язання нікого не залишити осторонь і створити «справедливий, толерантний, відкритий і соціально інклюзивний світ, у якому задовольняються потреби найбільш уразливих верств населення». Мета. Обґрунтування визначальності збору даних для збільшення видимості визначених груп, які наражаються на бар’єри інклюзії, в процесі фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти на основі вивчення світового досвіду. Методи. Аналіз науково-методичної літератури та матеріалів мережі Інтернет; синтез та узагальнення; аналіз документальних джерел. Результати. У процесі дослідження проводили аналіз офіційних сайтів міжнародних організацій, які займаються збором зіставних на міжнародному рівні високоякісних даних про інвалідність, та виявити вагомість збору статистичної інформації для формування суспільних процесів. Синтез та узагальнення зібраної інформації дозволив структурувати сферу діяльності Вашингтонської групи зі статистики інвалідності у світі. Аналіз документальних джерел – текстів опитувальників, дозволив охарактеризувати міжнародні інструменти збору статистичних даних про осіб з інвалідністю. Збір статистичної інформації є ключовим чинником впровадження політик держав щодо різних напрямів суспільного життя. Питання впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи у закладах позашкільної освіти за змістом і формою тісно пов’язане із визначенням кількості дітей – об’єктів для включення в освітній процес, тобто зі збором даних. Міжнародна політика збору даних про інвалідність формується з 2001 р. – з моменту створення Вашингтонської групи зі статистики інвалідності як міської групи Статистичної комісії ООН, діяльність якої спрямована на збір зіставних на міжнародному рівні високоякісних даних про інвалідність серед 135 країн світу, проте жодна країна Східної Європи не залучена до цього процесу. Розроблені інструменти Вашингтонською групою зі статистики інвалідності охоплюють опитувальники для дорослих, дітей, робочої сили та учасників освітнього процесу і допоможуть відстежувати прогрес у досягненні мети нікого не залишити позаду, встановленої в Порядку денному сталого розвитку на період до 2030 р. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2;2023
dc.subject інклюзивність uk_UA
dc.subject статистичні дані uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject фізична культура і спорт uk_UA
dc.subject фізкультурно-спортивна робота uk_UA
dc.title Статистична інформація як ключовий чинник впровадження інклюзивності фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти uk_UA
dc.title.alternative Statistical information as a key factor in the implementation of inclusive physical education and sports activities in out-of-school institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу