Аналіз змісту веб-сайтів закладів загальної середньої освіти у напрямку здоров’язбереження

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гончарова Н.
dc.contributor.author Родіоненко М.
dc.contributor.author Прокопенко А.
dc.date.accessioned 2024-01-30T10:01:29Z
dc.date.available 2024-01-30T10:01:29Z
dc.date.issued 2018-04-19
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5146
dc.description Гончарова Н. Аналіз змісту веб-сайтів закладів загальної середньої освіти у напрямку здоров’язбереження / Н. Гончарова, М. Родіоненко, А. Прокопенко // Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії: матер. І Всеукр. електронної наук.-практ. конф. з міжнародною участю [Інтернет], 19 квітня 2018 р. - Київ: НУФВСУ, 2018. - С. 116-117. uk_UA
dc.description.abstract Останнім часом спостерігається активізація діяльності по залученню до інформаційного простору установ управління сферою освіти та безпосередньо учасників освітнього процесу. Процеси інформатизації суспільства набувають всеохоплюючого характеру, що не залишило без уваги систему освіти. Інформатизація освіти сприяє підвищенню ефективності та інтенсифікації навчального процесу за рахунок використання інформаційних технологій і впровадження нових методичних розробок в процес навчання. Підходи до інформатизації сфери освіти обумовлюють створення інформаційного освітнього простору, ефективність функціонування якого залежить від інформаційної активності учасників освітнього процесу та широким використанням навичок користування ресурсами мережі Інтернет та самих можливостей мережі Інтернет. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії uk_UA
dc.subject аналіз uk_UA
dc.subject веб-сайти uk_UA
dc.subject загальна середня освіта uk_UA
dc.subject здоров’язбереження uk_UA
dc.title Аналіз змісту веб-сайтів закладів загальної середньої освіти у напрямку здоров’язбереження uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись