Метою дослідження є формування теоретичних положень розкриття особливостей процесу прийняття управлінських рішень в умовах організаційного розвитку та вимоги до управлінських рішень у діяльності фізкультурно-спортивної ...
Актуальність теми. Одним із ключових чинників виробництва будь-якого виду товарів і послуг є персонал. У сучасних умовах саме трудові ресурси розглядають як найбільш коштовний капітал, яким володіє організація. Поняття ...
Актуальність теми. В умовах становлення ринкових відносин в сфері виробництва виникає низка проблем, розв’язання яких є складовою частиною уникнення кризових явищ в економіці. Однією з таких проблем є необхідність ефективної ...
Актуальність теми. В умовах комерціалізації економіки спорту, становлення спортивної галузі як окремої економічної категорії і по мірі розвитку суспільства фізична активність і спорт все ширше проникають у всі сфери життя ...
Мета кваліфікаційної роботи - теоретичне та експериментальне обґрунтування комплексу вправ для вдосконалення техніки плавання кролем на грудях з використанням спеціально підготовчих вправ. Передбачається, що використання ...
Кваліфікаційна робота магістра присвячена підвищенню ефективності побудови тренувального процесу з юними гольфістами шляхом індивідуалізації тренувальних засобів та методів на основі врахування фізіологічних та психічних ...
Черніков А. М.(Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2023)
Мета дослідження – експериментально перевірити ефективність практичних рекомендацій щодо удосконалення фізичної підготовки особового складу підрозділів Національної поліції України засобами фізичного виховання.
Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним аспектам і практичним засадам управління безпекою на підприємствах сфери туризму. Розкрито сутність та складові безпеки в туризмі, розглянуто особливості ...
Метою дослідження є формування теоретичних положень та розробка методичних і практичних рекомендацій щодо формування та розвитку системи бренд-менеджменту організацій сфери фізичної культури і спорту.
Для досягнення ...
Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних основ аналізу та управління внутрішнім середовищем фізкультурно-спортивної організації та її конкурентних можливостей у контексті удосконалення функціональної взаємодії ...
Актуальність теми. Кризова ситуація в Україні, що супроводжується низкою проблем, наявних у сфері оплати праці (низький рівень реальної заробітної плати, невідповідність величини зарплати і результатів праці, низька ...
Кіберспорт не тільки набирає популярності в ігровій спільноті, але й привертає увагу представників традиційних видів спорту, великих компаній і навіть освітнього сектору. У цю нову еру відеоігор з’явилися нові професії, ...
Поряд із матеріальними, фінансовими, інформаційними та людськими ресурсами, сьогодні найважливішим активом спортивних організацій стають довгострокові взаємини з цільовими аудиторіями, що сприяють створенню сприятливий ...
Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних та методичних підходів до управління конкурентними перевагами фізкультурно-спортивних організацій та розробка і обґрунтування заходів щодо удосконалення їхнього ...
Актуальність теми. В умовах воєнного стану в Україні ускладнюються умови діяльності фізкультурно-спортивних організацій.
Адже зараз, у період, коли купівельна спроможність більшої частини населення знижується, головним ...
В умовах формування та розвитку цифрового суспільства кіберспорт стає одним із інноваційних, перспективних і затребуваних видів спорту. Як і в традційних видах спорту, кіберспорт передбачає командні змагання, що актуалізує ...
Мета дослідження – вивчити особливості управління маркетинговою діяльністю позашкільного навчального закладу (на прикладі ДЮСШ «КРИЖИНКА»).
Виходячи із поставленої мети, завданнями роботи є: 1. Узагальнити теоретичні ...
Мета дослідження. Дослідження особливостей формування маркетингової логістики в фізкультурно-спортивній організації. Завдання дослідження: дослідити сутність та значення маркетингової логістики; провести оцінку ...
Мета дослідження полягає в дослідженні управління маркетингом спортивних змагань на прикладі бальних танців. Відповідно до поставленої мети в роботі будуть вирішуватися такі завдання: – вивчити сутність маркетингу в ...
Мета дослідження – визначити основні напрямки та методи маркетингової діяльності організаційних комітетів спортивних змагань.
Завдання дослідження: 1. Охарактеризувати роль та місце маркетингу в діяльності організаційних ...