Вітчизняний досвід організації фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маринич Вікторія
dc.contributor.author Когут Ірина
dc.date.accessioned 2023-06-09T06:59:43Z
dc.date.available 2023-06-09T06:59:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.issn 2709-2070
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4548
dc.description Маринич В. Л. Вітчизняний досвід організації фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти / В. Л. Маринич, І. О. Когут. // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. - 2023. - №1. - С. 15-23. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто роботу в закладах позашкільної освіти для забезечення інклюзивного виховання дітей з особливими освітніми потребами. Мета. Аналіз й узагальнення вітчизняного досвіду організації та інклюзивного підґрунтя фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти. Методи. Аналіз наукової літератури; контент-аналіз; синтез та узагальнення. Результати. Синтез та узагальнення тематики та змісту 36 дисертацій та звітів дозволив виділити чотири змістові групи: «Фізкультурно-спортивна робота в закладах позашкільної освіти», «Інклюзія і фізкультурно-спортивна робота в закладах освіти різних типів», «Рухова активність у позаурочний час», «Загальні основи розвитку інклюзії в Україні та країнах світу». Здійснено ретроспективний аналіз академічних текстів за пошуковим запитом в кількісному аспекті та визначено частоту вивчення показників під час досліджень організації та інклюзивного підґрунтя фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти в першій змістовій групі. Охарактеризовані друга, третя і четверта змістові групи. Бібліометричний аналіз академічних текстів, що стосуються організації фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти, дозволив встановити пошукове поле дисертацій, які об’єднують визначені ключові слова. Наукові розвідки українських учених спрямовані на різноманітні цільові групи. В роботах висвітлено різні аспекти організації фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти, проте інклюзивне підґрунтя відсутнє в переважній більшості досліджень. Наявні розвідки, в яких узагальнено досвід організації фізкультурно-спортивної роботи в закладах освіти різних типів, враховуючи її інклюзивність. Частину досліджень присвячено різним видам рухової активності в позаурочний час у закладах освіти різних типів, проте вони не охоплюють категорії осіб з інвалідністю або інші категорії осіб, виключених з освітнього процесу. Деякі дослідження спрямовані на загальні основи розвитку інклюзії в Україні, а також на вивчення досвіду інклюзивної освіти в зарубіжних країнах, а саме США, Канади, Мальти. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія uk_UA
dc.relation.ispartofseries 1;
dc.subject фізкультурно-спортивна робота uk_UA
dc.subject заклади позашкільної освіти uk_UA
dc.subject інклюзивність uk_UA
dc.subject фізкультурно-оздоровча робота uk_UA
dc.subject рухова активність uk_UA
dc.title Вітчизняний досвід організації фізкультурно-спортивної роботи в закладах позашкільної освіти uk_UA
dc.title.alternative Domestic experience of organization of physical education and sports activity in extracurricular education institutions uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу