Інноваційний турпродукт як тренд ринку внутрішнього туризму України в умовах посткризововго відновлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фастовець, О.О.
dc.date.accessioned 2022-06-16T08:08:09Z
dc.date.available 2022-06-16T08:08:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.isbn 978-617-7886-31-9
dc.identifier.issn 978-617-7886-31-9
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3841
dc.description Фастовець О. Інноваційний турпродукт як тренд ринку внутрішнього туризму України в умовах посткризового відновлення / О. О. Фастовець // Особливості соціально-гуманітарного розвитку суспільства: кол. моногр. - Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2021. - Розділ 3. - С. 77-81. uk_UA
dc.description.abstract Висвітлені запропоновані напрями виходу туристчиного сектору з кризи через продуктові, управлінські, сервісні, технологічні інноваціі uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher СГ НМТ Новий курс uk_UA
dc.subject туристичний продукт uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject внутрішній туризм uk_UA
dc.subject інноваційні види туризму uk_UA
dc.title Інноваційний турпродукт як тренд ринку внутрішнього туризму України в умовах посткризововго відновлення uk_UA
dc.type Monograph uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу