Перегляд Навчально-науковий інститут здоров'я, реабілітації та фізичного виховання по темі "маркетинг"

Перегляд Навчально-науковий інститут здоров'я, реабілітації та фізичного виховання по темі "маркетинг"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Бабушко С. Р.; Попович С. І.; Крікун Л. А. (Стратегічні пріоритети в ХХІ столітті : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 2020-01-14)
    У статті розглядається відносно нове явище у сфері туризму - цифровий маркетинг. Визначено його головне завдання - просування бренду і збільшення збуту за допомогою різних інноваційних маркетингових інструментів. Проаналізовано ...
  • Фастовець О. О. (Стратегічні пріоритети в ХХІ столітті : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 2020-01-14)
    Висвітлено ососбливості розвитку туризму на сучасному етапі розвитку України.
  • Забалдіна Ю. (Ефективна економіка, 2013-11)
    У статті розглядаються базові критерії та моделі сегментації, що використовуються в практиці туристичних дестинацій, а також переваги та недоліки апріорного й апостеріорного підходів до сегментації ринку туристичних ...