Оцінка рівня задоволеності клієнтів розважального центру (на прикладі роледрому)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Домашенко В.
dc.date.accessioned 2022-04-07T19:23:46Z
dc.date.available 2022-04-07T19:23:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3724
dc.description Домашенко В. Оцінка рівня задоволеності клієнтів розважального центру (на прикладі роледрому): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Фітнес та рекреація» / Владислав Юрійович Домашенко. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 59 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – оцінити рівень задоволеності клієнтів розважальних центрів (на прикладі ролердрому). Завдання дослідження: 1. Вивчити теоретичні положення маркетингу закладів, що надають оздоровчо-рекреаційні послуги у сучасних суспільно-економічних умовах. 2. Визначити особливості поведінки споживачів оздоровчо-рекреаційних послуг та провести аналіз якості обслуговування та рівня задоволеності клієнтів ролердрому. 3. Розробити рекомендації з підвищення рівня задоволеності клієнтів ролердрому на основі клієнтоорієнтованого підходу uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject оцінка рівня задоволеності клієнтів uk_UA
dc.subject оздоровчо-рекреаційна рухова активність uk_UA
dc.subject розважальний центр uk_UA
dc.subject роледром uk_UA
dc.subject клієнтоорієнтований підхід uk_UA
dc.title Оцінка рівня задоволеності клієнтів розважального центру (на прикладі роледрому) uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу