Особливості ділової культури в олімпійському спорті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Римар Марина Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-01-28T13:06:03Z
dc.date.available 2022-01-28T13:06:03Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3496
dc.description Римар М. М. Особливості ділової культури в олімпійському спорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Марина Миколаївна Римар. - Київ; НУФВСУ, 2021. – 92 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є дослідження комерціалізації та визначення її впливу на розвиток сучасного олімпійського спорту. Для досягнення поставленої мети потрібно вирішити наступні завдання: - вивчити поняття «комерціалізації», її місце і роль у сучасному менеджменті - дослідити чинників поширення та наслідки розвитку комерціалізації - дослідити питання комерціалізації і сучасного спорту - визначити методи досліджень - дослідити сутність спортивної комерціалізації в культурах зарубіжних країн- дослідити особливості комерціалізації у сфері олімпійського спорту - дослідити НОК України і основи його діяльності - вивчити комерціалізацію олімпійського спорту як протиріччя розвитку НОК України - сформувати практичні рекомендації вивчення процесів комерціалізації в НОК України. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Особливості ділової культури в олімпійському спорті uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу