Перегляд Магістерські роботи по назві

Перегляд Магістерські роботи по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Макієнко Євгеній Юрійович (2022)
    На тлі безпрецедентного зростання популярності кіберспорту в молодіжному середовищі, збільшення осіб, задіяних в кіберспортивній діяльності як в якості гравців, так і в якості вболівальників, змагальні види комп’ютерних ...
  • Писаренко І. О. (2023)
    Проблема дискримінації в кіберспорті стала важливим питанням у сучасному світі. Кіберспорт став масовим розважанням і галуззю з великими інвестиціями, однак дотепер існують серйозні виклики у вигляді статевої, расової та ...
  • Ординський В. А. (2023)
    В сучасному світі швидкими темпами відбувається розвиток сфери кіберспорту. На ці процеси значним чином впливають: стрімкий розвиток інформаційних технологій і пандемія Covid-19. Тренер в професійному геймінгу відіграє ...
  • Андрєєв К. І. (2023)
    На даний момент у світі налічується 4,5 мільярда користувачів Інтернету. У той час як Інтернет приносить людям зручність і економічні вигоди, надмірне використання Інтернету може спричинити залежність, завдаючи шкоди їх ...
  • Данилишин Святослав Іванович (2022)
    Визнання кіберспорту спортом в багатьох країнах та безпосередньо в Україні, вимагає від фахівців обґрунтування системи підготовки гравців з урахуванням специфіки кіберспортивних дисциплін. Головною відмінністю в кіберспорті ...
  • Моложанніков І. В. (НУФВСУ, 2021)
    У роботі розглянуто особливості використання піар технології у сучасному кіберспорті. Мета дослідження: дослідити особливості використання PR-технологій у професійному кіберспорті. Завдання роботи: 1. За даними аналізу ...
  • Матіашвілі Маріам Давидівна (2022)
    Актуальність даної роботи обумовлюється тим, що в даний час із появою і розвитком інноваційних технологій сучасний глобальний ринок розваг продовжує розвиватися, створюючи нові форми розваг. Сюди входить розвиток і всесвітнє ...
  • Варіцева Наталія Володимирівна (2022)
    Загальновідомо, що у сучасному світі багато видів спорту стрімко розвиваються і тому притягують до себе увагу глядачів та спортсменів, звідки випливає що й науковцям необхідно досліджувати дані питання. Кіберспорт в сучасному ...
  • Оніпко Андрій Вікторович (2022)
    Згідно з останніх тенденцій світового спорту з’явився новий напрямок у спорті. Кіберспорт розвивається не тільки на міжнародній арені але й досяг визнання в Україні як спорт, про що свідчать досягнення спортсменів у ...
  • Орловська Л. Т. (НУФВСУ, 2021)
    У теперішній час кіберіндустрія займає міцні позиції: по всьому світу зростає кількість компаній з розробки ігор, з’являються нові професії, пов’язані з кіберспортом. Деякі ігрові серії стали культовими – наприклад, DOOM, ...
  • Курдас С. І. (2023)
    З кінця 1990-х років спостерігається тенденція до професіоналізації одного з напрямів в ігровій індустрії - змагальних ігор, відомих як «кіберспорт». Хоча змагання з відеоігор проводились і до цього часу, саме цей період ...
  • Гарбуз Філіпп Павлович (2022)
    Той факт, що кіберспорт за два десятиліття від своєї появи, перетворився з невеликих турнірів просто зацікавлених геймерів у багатомільярдну індустрію говорить про потенціал даного явища. Як і в кожній масовій індустрії, ...
  • Шевчук Олександра Володимирівна (НУФВСУ, 2022)
    Сьогодні інформаційні технології знайшли своє використання у всіх сферах життя та діяльності людини. Не виключенням стала і ігрова індустрія, оскільки відеоігри нині є чимось дещо більшим, ніж складовою сфери розваг. Значне ...
  • Бондар М. С. (НУФВСУ, 2022)
    Магістерська робота присвячена темі змагань в кіберспорті. Аналіз літературних даних та мережі Інтернет свідчить про зростання популярності кіберспорту та підвищення зацікавленості серед гравців та глядацької аудиторії до ...
  • Глоба Д. С. (2023)
    Щоб бути успішними, організаціям необхідно постійно адаптуватися до поточного неспокійного середовища. Це вимагає постійної адаптації стратегії, структури та процесів організації. Багатьом організаціям бракує ефективної ...
  • Пінчук В. М. (2023)
    В умовах сьогодення кіберспорт набуває все більшої популярності серед жінок. Тенденцію до збільшення кількості жінок-геймерів підтверджують зарубіжні та вітчизняні дослідженя. Попри це, представленість жінок у кіберспортивних ...
  • Кіндрась Я. І. (2023)
    У конкурентному бізнес-середовищі сучасні компанії здійснюють пошук нових, гнучких інструментів залучення, утримання та розвитку найкращих талантів. Нині керівники відділів управління людськими ресурсами несуть відповідальність ...
  • Павленко Л. Ю. (2023)
    Кіберспорт став швидкозростаючою індустрією, яка привертає все більше уваги гравців, глядачів і спонсорів. Стримінг відеоігор дозволяє гравцям та командам показати свої вміння та здобутки в режимі реального часу. Це створює ...
  • Костенко Павло Володимирович (2022)
    Кіберспорт зазвичай відноситься до змагальних (професійних і аматорських відеоігор, які часто координуються різними лігами, сходами та турнірами, і де гравці зазвичай належать до команд або інших «спортивних» організацій, ...
  • Леніченко В. С. (2023)
    Кіберспорт в сучасному світі активно розвивається. На його розвиток впливає низка чинників серед яких особливе місце займають засоби масової комунікації, телебачення, інтернет, зокрема стрімінг та коментування. Стрімінгові ...