Browsing Магістерські роботи by Title

Browsing Магістерські роботи by Title

Sort by: Order: Results:

  • Макієнко Євгеній Юрійович (2022)
    На тлі безпрецедентного зростання популярності кіберспорту в молодіжному середовищі, збільшення осіб, задіяних в кіберспортивній діяльності як в якості гравців, так і в якості вболівальників, змагальні види комп’ютерних ...
  • Писаренко І. О. (2023)
    Проблема дискримінації в кіберспорті стала важливим питанням у сучасному світі. Кіберспорт став масовим розважанням і галуззю з великими інвестиціями, однак дотепер існують серйозні виклики у вигляді статевої, расової та ...
  • Ординський В. А. (2023)
    В сучасному світі швидкими темпами відбувається розвиток сфери кіберспорту. На ці процеси значним чином впливають: стрімкий розвиток інформаційних технологій і пандемія Covid-19. Тренер в професійному геймінгу відіграє ...
  • Андрєєв К. І. (2023)
    На даний момент у світі налічується 4,5 мільярда користувачів Інтернету. У той час як Інтернет приносить людям зручність і економічні вигоди, надмірне використання Інтернету може спричинити залежність, завдаючи шкоди їх ...
  • Данилишин Святослав Іванович (2022)
    Визнання кіберспорту спортом в багатьох країнах та безпосередньо в Україні, вимагає від фахівців обґрунтування системи підготовки гравців з урахуванням специфіки кіберспортивних дисциплін. Головною відмінністю в кіберспорті ...
  • Моложанніков І. В. (НУФВСУ, 2021)
    У роботі розглянуто особливості використання піар технології у сучасному кіберспорті. Мета дослідження: дослідити особливості використання PR-технологій у професійному кіберспорті. Завдання роботи: 1. За даними аналізу ...
  • Матіашвілі Маріам Давидівна (2022)
    Актуальність даної роботи обумовлюється тим, що в даний час із появою і розвитком інноваційних технологій сучасний глобальний ринок розваг продовжує розвиватися, створюючи нові форми розваг. Сюди входить розвиток і всесвітнє ...
  • Варіцева Наталія Володимирівна (2022)
    Загальновідомо, що у сучасному світі багато видів спорту стрімко розвиваються і тому притягують до себе увагу глядачів та спортсменів, звідки випливає що й науковцям необхідно досліджувати дані питання. Кіберспорт в сучасному ...
  • Оніпко Андрій Вікторович (2022)
    Згідно з останніх тенденцій світового спорту з’явився новий напрямок у спорті. Кіберспорт розвивається не тільки на міжнародній арені але й досяг визнання в Україні як спорт, про що свідчать досягнення спортсменів у ...
  • Орловська Л. Т. (НУФВСУ, 2021)
    У теперішній час кіберіндустрія займає міцні позиції: по всьому світу зростає кількість компаній з розробки ігор, з’являються нові професії, пов’язані з кіберспортом. Деякі ігрові серії стали культовими – наприклад, DOOM, ...
  • Курдас С. І. (2023)
    З кінця 1990-х років спостерігається тенденція до професіоналізації одного з напрямів в ігровій індустрії - змагальних ігор, відомих як «кіберспорт». Хоча змагання з відеоігор проводились і до цього часу, саме цей період ...
  • Гарбуз Філіпп Павлович (2022)
    Той факт, що кіберспорт за два десятиліття від своєї появи, перетворився з невеликих турнірів просто зацікавлених геймерів у багатомільярдну індустрію говорить про потенціал даного явища. Як і в кожній масовій індустрії, ...
  • Шевчук Олександра Володимирівна (НУФВСУ, 2022)
    Сьогодні інформаційні технології знайшли своє використання у всіх сферах життя та діяльності людини. Не виключенням стала і ігрова індустрія, оскільки відеоігри нині є чимось дещо більшим, ніж складовою сфери розваг. Значне ...
  • Бондар М. С. (НУФВСУ, 2022)
    Магістерська робота присвячена темі змагань в кіберспорті. Аналіз літературних даних та мережі Інтернет свідчить про зростання популярності кіберспорту та підвищення зацікавленості серед гравців та глядацької аудиторії до ...
  • Глоба Д. С. (2023)
    Щоб бути успішними, організаціям необхідно постійно адаптуватися до поточного неспокійного середовища. Це вимагає постійної адаптації стратегії, структури та процесів організації. Багатьом організаціям бракує ефективної ...
  • Пінчук В. М. (2023)
    В умовах сьогодення кіберспорт набуває все більшої популярності серед жінок. Тенденцію до збільшення кількості жінок-геймерів підтверджують зарубіжні та вітчизняні дослідженя. Попри це, представленість жінок у кіберспортивних ...
  • Кіндрась Я. І. (2023)
    У конкурентному бізнес-середовищі сучасні компанії здійснюють пошук нових, гнучких інструментів залучення, утримання та розвитку найкращих талантів. Нині керівники відділів управління людськими ресурсами несуть відповідальність ...
  • Павленко Л. Ю. (2023)
    Кіберспорт став швидкозростаючою індустрією, яка привертає все більше уваги гравців, глядачів і спонсорів. Стримінг відеоігор дозволяє гравцям та командам показати свої вміння та здобутки в режимі реального часу. Це створює ...
  • Костенко Павло Володимирович (2022)
    Кіберспорт зазвичай відноситься до змагальних (професійних і аматорських відеоігор, які часто координуються різними лігами, сходами та турнірами, і де гравці зазвичай належать до команд або інших «спортивних» організацій, ...
  • Леніченко В. С. (2023)
    Кіберспорт в сучасному світі активно розвивається. На його розвиток впливає низка чинників серед яких особливе місце займають засоби масової комунікації, телебачення, інтернет, зокрема стрімінг та коментування. Стрімінгові ...

Search DSpace


Browse

My Account