Перегляд Кафедра кіберспорту та інформаційних технологій за датою

Перегляд Кафедра кіберспорту та інформаційних технологій за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Білоус А. І. (2022)
    Кіберспорт перетворює онлайн-ігри на вид спорту для глядачів. Це імітує досвід перегляду професійної спортивної події, за винятком того, що замість перегляду фізичної події глядачі дивляться, як гравці відеоігор змагаються ...
  • Гарбуз Філіпп Павлович (2022)
    Той факт, що кіберспорт за два десятиліття від своєї появи, перетворився з невеликих турнірів просто зацікавлених геймерів у багатомільярдну індустрію говорить про потенціал даного явища. Як і в кожній масовій індустрії, ...
  • Лендел Іван Іванович (2022)
    У теперішній час відбувається формування цифрової економіки, яка ґрунтується на цифрових технологіях, пов'язана з електронним бізнесом та електронною комерцією, та передбачає вироблення й збут цифрових товарів і послуг ...
  • Макієнко Євгеній Юрійович (2022)
    На тлі безпрецедентного зростання популярності кіберспорту в молодіжному середовищі, збільшення осіб, задіяних в кіберспортивній діяльності як в якості гравців, так і в якості вболівальників, змагальні види комп’ютерних ...
  • Котул Дар’я Валеріївна (2022)
    В умовах сьогодення кіберспорт зі звичайного захоплення став повноцінним бізнесом в галузі IT-розробок та ігрової індустрії. У Китаї та США, що є найбільшими ринками кіберспорту, над розвитком цього напряму працюють цілі ...
  • Палієнко Дмитро Володимирович (2022)
    В останні роки глобальне явище кіберспорту переживає експоненційне зростання, викликаючи інтерес із боку засобів інформації, спорту та технологічної індустрії. Окрім цього сфера кіберспорту має різні унікальні особливості, ...
  • Компанієць Н.В. (2022)
    У зв'язку зі зростанням популярності та величезними інвестиціями, які були вкладені в кіберспорт протягом останнього десятиліття, з'являється наукова література з кіберспорту в декількох галузях, в той час як всеосяжної ...
  • Костенко Павло Володимирович (2022)
    Кіберспорт зазвичай відноситься до змагальних (професійних і аматорських відеоігор, які часто координуються різними лігами, сходами та турнірами, і де гравці зазвичай належать до команд або інших «спортивних» організацій, ...
  • Матіашвілі Маріам Давидівна (2022)
    Актуальність даної роботи обумовлюється тим, що в даний час із появою і розвитком інноваційних технологій сучасний глобальний ринок розваг продовжує розвиватися, створюючи нові форми розваг. Сюди входить розвиток і всесвітнє ...
  • Оніпко Андрій Вікторович (2022)
    Згідно з останніх тенденцій світового спорту з’явився новий напрямок у спорті. Кіберспорт розвивається не тільки на міжнародній арені але й досяг визнання в Україні як спорт, про що свідчать досягнення спортсменів у ...
  • Парфільєва Аліна Денисівна (2022)
    Сьогодні активно розвиваються нові ланки соціальних явищ. За останні десятиліття кіберспорт б'є рекорди за показниками зацікавлених людей у цьому виді спортивної змагальної діяльності. Кіберспортивні організаціївиходять ...
  • Шевчук Олександра Володимирівна (НУФВСУ, 2022)
    Сьогодні інформаційні технології знайшли своє використання у всіх сферах життя та діяльності людини. Не виключенням стала і ігрова індустрія, оскільки відеоігри нині є чимось дещо більшим, ніж складовою сфери розваг. Значне ...
  • Ренгач І. А. (2022)
    Зараз кіберспорт відомий як змагальні ігри, організовані ігри, електронні ігри або професійні ігри. Загалом електронні види спорту (кіберспорт) визначаються як змагальні ігри на професійному рівні та в організованому форматі ...
  • Сподаренко Марія Сергіївна (2022)
    Як явище кіберспорт розглядають з різних позицій. У вересні 2020 року кіберспорт визнали на державному рівні видом спорту. Це дозволяє розглядати його як індивідуальний або командний вид спорту, заснований на взаємодії ...
  • Іофін Д. О. (2023)
    Актуальність теми полягає в тому, що кіберспорт - це досить нова галузь, яка постійно розвивається і здобуває все більшу популярність в різних країнах світу. За останні десятиліття кіберспорт перетворився з розважального ...
  • Грищук Д. В. (2023)
    Сьогодні кіберспорт – це офіційно визнаний вид спорту багатьма країнами, в тому числі і Україною. Він розглядається як фундаментальний елемент сучасної цифрової культури. Сьогодні кіберспорт як окрему дисципліну вивчають ...
  • Бондарчук С. М. (2023)
    У 2020 році в Україні, а саме 7 вересня, кіберспорт визнаний офіційним видом спорту поряд з футболом, баскетболом, тенісом, плаванням та іншими традиційними видами спорту. Ця подія ознаменувала якісно новий етап у розвитку ...
  • Зварич В. В. (2023)
    Ділова репутація і імідж є цінними нематеріальними активами, важливими елементами ефективної діяльності і зростання кожної організації в сучасних умовах. Управління репутацією кіберспортивної організації є складовою ...
  • Воронченко К. Д. (2023)
    Кіберспорт поєднує риси традиційного спорту (змагальна складова), розважальної сфери (емоційна складова) та ІТ-сфери (технологічна складова). Таке поєднання включає як унікальні, так і споріднені риси кожної області. Подібно ...
  • Зик Є. Г. (2023)
    Завдяки можливості створення віртуальних світів, в яких можна реалізувати будь-яку фантазію, з'явилися і набули величезного поширення відеоігри. З появою та розвитком інтернету з'явилася можливість одночасно кільком гравцям ...