Мотивація студентів ВНЗ до вивчення математичних дисциплін в залежності від напрямку навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бишевець Наталія
dc.date.accessioned 2020-03-16T10:21:16Z
dc.date.available 2020-03-16T10:21:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2664
dc.description Бишевець Н. Мотивація студентів ВНЗ до вивчення математичних дисциплін в залежності від напрямку навчання / Н. Бишевець // Scientific and practical edition, 20 February 2015. - Austria, 2015. - С. 17-18. uk_UA
dc.description.abstract Здійснено порівняння мотивації студентів до вивчення циклу математичних дисциплін. Виявлено, що студенти інженерних спеціальностей мають вищий рівень мотивації порівняно зі студентами, що опановують менеджмент. Запропоновано переглянути навчальні плани, оновити зміст та використовувати інноваційні методики викладання дисциплін математичного циклу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Publishing Center of The International Scientific Association “Science & Genesis” uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject порівняння uk_UA
dc.subject напрям uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.title Мотивація студентів ВНЗ до вивчення математичних дисциплін в залежності від напрямку навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу