Основні інструменти цифрового маркетингу у туризмі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабушко С. Р.
dc.contributor.author Попович С. І.
dc.contributor.author Крікун Л. А.
dc.date.accessioned 2020-03-12T10:22:05Z
dc.date.available 2020-03-12T10:22:05Z
dc.date.issued 2020-01-14
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2654
dc.description Бабушко, С. Р. Основні інструменти цифрового маркетингу у туризмі / С. Р. Бабушко, С. І. Попович, Л. А. Крікун // Стратегічні пріоритети в ХХІ столітті : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 14 січня 2020 р.). – Київ, 2020. ─ Т. 1. ─ С. 171-177. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається відносно нове явище у сфері туризму - цифровий маркетинг. Визначено його головне завдання - просування бренду і збільшення збуту за допомогою різних інноваційних маркетингових інструментів. Проаналізовано технології push- та pull-маркетингу. Охарактеризовано найбільш популярні цифрові інструменти маркетингу та наведено приклади їх застосування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Стратегічні пріоритети в ХХІ столітті : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.title Основні інструменти цифрового маркетингу у туризмі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу