Формування туристичного бренду в контексті національного брендингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Охріменко А. Г.
dc.contributor.author Опанасюк Н. А.
dc.date.accessioned 2020-02-25T12:34:59Z
dc.date.available 2020-02-25T12:34:59Z
dc.date.issued 2020-02-20
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2569
dc.description Охріменко, А. Г. Формування туристичного бренду в контексті національного брендингу / А. Г. Охріменко, Н. А. Опанасюк // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : збірник матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет конференції (м. Львів, 20 лютого 2020 р.) / МОНУ, Львівський інститут економіки і туризму. − Львів : ЛІЕТ, 2020. − 303 с. uk_UA
dc.description.abstract Досліджено концепт формування туристичного бренду в контексті національного брендингу. Визначено, що сформованість національного бренду слугує засобом підвищення туристичного інтересу до України та передумовою зростання туристичних потоків. Цінність національного бренду полягає не лише у можливостях створення позитивного іміджу, зростання користі від діяльності на міжнародних ринках, але й у зміцненні позицій країни на міжнародному рівні. Складовими національного бренду є географічне положення країни, сукупність її природних ресурсів, населення, історія, культура, мови, політичні та економічні системи, соціальні інститути, інфраструктура, відомі люди-обличчя, мистецькі твори тощо. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : збірник матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет конференції uk_UA
dc.subject туризм в Україні uk_UA
dc.subject туристичний бренд uk_UA
dc.subject національний брендинг uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.title Формування туристичного бренду в контексті національного брендингу uk_UA
dc.type Abstracts uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу