Психолого-педагогічні аспекти комунікаційних процесів в системі "тренер - юний спортсмен - батьки" (на прикладі футболу)

Show simple item record

dc.contributor.author Байрачний Олег
dc.date.accessioned 2020-02-18T08:42:06Z
dc.date.available 2020-02-18T08:42:06Z
dc.date.issued 2018-11
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2476
dc.description Байрачний О. В. Психолого-педагогічні аспекти комунікаційних процесів в системі «тренер - юний спортсмен - батьки» (на прикладі футболу) / О. В. Байрачний // Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. - Вип. 5 (24). - Вінниця: ТОВ "Планер", 2018. - С.141-146. uk_UA
dc.description.abstract Аналіз даних спеціальної літератури та узагальнення практичного досвіду зарубіжних та вітчизняних фахівців засвідчив, що проблема формування професійних компетентностей тренера, як детермінанти побудови раціональної системи багаторічної підготовки юних спортсменів, була і залишається найбільш актуальною та значущою. Разом з тим особистісно-психологічна характеристика загалом та комунікативні здібності тренера з футболу все ще залишаються недостатньо вивченими. Актуальність обраної теми обумовлена низкою факторів, що суттєво вплинули на умови професійної діяльності тренера та, як наслідок, на вимоги до переліку його компетентностей. Серед найбільш значущих тенденцій останніх років, що є характерними для системи дитячо-юнацького футболу на сучасному етапі розвитку, слід відзначити перманентно зростаючу роль батьків у матеріально-технічному забезпеченні діяльності спортивних шкіл. Тому, метою даної роботи є аналіз психолого-педагогічного змісту взаємовідносин в системі «тренер–юний спортсмен–батьки», як однієї з детермінант підвищення ефективності підготовки спортивного резерву у футболі. В роботі представлені результати досліджень психолого-педагогічної складової комунікативної системи «тренер-спортсмен-батьки» з урахуванням сучасних умов професійної діяльності тренера в системі дитячо-юнацького футболу. Виявлено характерні особливості міжособистісних відносин в процесі комунікації тренера з гравцями та їх батьками. Визначено особистісно-психологічні характеристики, які сприяють ефективній комунікації тренера в рамках досліджуваної комунікативної системи. Наступні етапи досліджень будуть спрямовані на пошук шляхів вдосконалення системі підготовки тренерських кадрів з урахуванням сучасних умов професійної діяльності тренера футбольних дитячо-юнацьких команд. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Фізична культура, спорт та здоров’я нації uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2018;
dc.subject комунікація uk_UA
dc.subject тренер uk_UA
dc.subject особистісно-психологічні характеристики uk_UA
dc.subject батьки uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні аспекти комунікаційних процесів в системі "тренер - юний спортсмен - батьки" (на прикладі футболу) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account